Hallo, Sinds gisteravond heb ik opeens erge steken in mijn buik. Vooral rechts onderin tot aan mijn zij. Ik moest blijven zitten, want als ik ging liggen (maakte niet uit of het op mijn rug of op mijn zij was) dan werden de steken heel heftig. Ik ben nu ruim 28 weken zwanger van de 2e. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik gister (de hele week al wel) behoorlijk wat stress had ivm familieproblemen. Ik weet ook niet of dat met elkaar te maken kan hebben. Ik wil de verloskundige of de dokter liever niet bellen in het weekend, maar maak me wel een beetje zorgen, dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen....
Hallo, Hoe gaat het met je ontlasting? Want die steken kunnen ook veroorzaakt worden door je darmen. Door stress kan je steken krijgen. Doe de komende dagen rustig aan en mindert het niet neem dan contact op met je verloskundige. Ook als je er harde buiken of bloedverlies bij krijgt neem dan contact op met de verloskundige. Groetjes Ineke
Bedankt voor de reactie. Met mijn ontlasting gaat het goed, dus dat is het niet. Maar ik heb gister heel rustig aan gedaan en 's avonds in bed kon ik gelukkig weer liggen zonder dat die nare steken kwamen. Dus ik heb een heerlijke nacht geslapen. Harde buiken en bloedverlies heb ik gelukkig ook geen last van. De steken in mijn buik zijn nog wel, maar wel wat minder al. En ik voel de baby goed bewegen, dus dat stelt me ook al wat gerust!