Dag dames, Uitgerekend in het paasweekend, wanneer je niet naar het zkh kunt bellen, ga ik opeens bloeden terwijl ik halverwege een kunstmatige cyclus zit. Ik had op donderdag 30 maart bruin verlies, hierdoor verwachtte ik de volgende dag mijn menstruatie. Echter hield het bruinverlies 5 dagen aan en was toen weer verdwenen. Op woensdag avond had ik opeens rood verlies, het was al na 18u dus ik ging er vanuit dat ik dan donderdag echt zou menstrueren en kon starten met progynova, echter ´s ochtends weer niks meer te bekennen. Vrijdagavond brak het uiteindelijk echt door waardoor ik zaterdag 8 april ben gestart. Helaas was er zondag al weer geen bloed meer te bekennen. Maandag zkh gebeld en mocht gewoon doorgaan met medicatie en heb een echo afspraak voor 20 april staan om het BMS te meten. Maar gisterenavond begon ik opeens veel bloed te verliezen en het houdt nog steeds aan. Alsof mijn menstruatie nu pas begint. Las dat je een doorbraakbloeding kon hebben door progynova en UMCG heeft op zijn website staan dat je dit gewoon moet melden bij de echo (ik zit overigens bij Elisabeth in Tilburg). Maar door de hoeveelheid en de af en aan menstruatie maak ik mij wel zorgen. Ben zo bang dat ze donderdag zeggen dat mijn BMS veel te dun is en ik moet stoppen. Alles was voor deze maand zo perfect, terugplaatsing eerste dag van meivakantie, geen drukte en stress deze weken etc. en nu dit!! Wie heeft er ervaring met bloeding bij progynova en wat gebeurde er toen? Hoop dat iemand mij gerust kan stellen