Positieve test en bruin verlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Do1981, 22 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik weet dat ik moet afwachten, laat ik dat voorop stellen. Ben toch op zoek naar ervaringen.

Na 1,5 jaar behandelingen heb ik nu eindelijk een positieve test. Joehoe! Zwanger van een cryo. Het is 2e kindje. Ik gebruik utrogestan ivm korte LF.
    Maar had ik gister einde middag(12 dpo) opeens bruine smurrie in mijn onderbroek (utro vermengd met bruin bloed) en paar druppels rood. Vandaag 13 dpo weer wat bruin bloed, geen rood meer.
    Testen lopen volgens mij mooi op.
    Verder in vlagen ongesteldheid gevoel en soort van wee gevoel. Dat kan natuurlijk ook overal op duiden.

denken jullie ook dat de testen mooi oplopen voor deze termijn? En heeft iemand ervaring met bruin verlies op deze termijn? Klopt het dat, dat nog van de innesteling kan zijn?

ik dacht zelf eigenlijk altijd dat innestelingsbloed alleen rond de innesteling kwam, maar nu ik er meer over lees, lees ik ook dat, dat niet altijd zo is (En dat het ook later kan). Iemand daar ervaring mee?

dank vast!

Bijgevoegde bestanden:

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Door utro inbrengen kan er ook een vaatje geraakt worden, waardoor je gaat bloeden, bruin bloed is oud bloed, dus dat kan eigelijk niet zoveel kwaad :) pas als het helder rood en veel is, icm krampen/stolsels, dan is er reden tot zorg. Het ongesteldheidsgevoel is ook normaal, je baarmoeder is volop bezig voor de zwangerschap:)
    Je testen zien er goed uit. Gefeliciteerd!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit exact

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  4. Abigail114

Abigail114 Actief lid

16 sep 2015
    233
    115
    43
    Mooie testen! Gefeliciteerd:)

5. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Dank voor jullie reacties en felicitaties! Het is in ieder geval weer een stap verder. Ben erg onzeker erover merk ik. Had verwacht dat ik bij deze zwangerschap meer vertrouwen zou hebben. De bruine afscheiding doorkruist dit helemaal. Ik hoop dat het goed blijft gaan en ik dan vanzelf meer rust krijg. Het duurt allemaal zo ellenlang.... zucht

6. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    En net toch ook weer paar druppels rood bloed bij afvegen, aaaagggghh

Deel Deze Pagina