Positieve test en dan....

Discussion in 'Zwangerschap' started by gizmoo1, Dec 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

Oct 16, 2007
    508
    0
    0
    Hoi Hoi! ik weet nu ongeveer twee weken dat ik zwanger ben. Op 14 december a.s. heb ik mn eerste afspraak bij de verloskundige en de 18e een termijnecho. Op zich best al allemaal snel maar vind het zo raar, een positieve test en nu eigenlijk dus maar afwachten en hopen dat alles goed zit. Ben super moe en heb bijna continu pijn links en recht onder in mn buik. Maar hebben jullie dat nu ook, wachten en bidden dat alles maar goed is....

2. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En idd de eerste weken is maar gewoon afwachten en hopen dat alles goed gaat.
    Je hebt al snel een afspraak, dus hoef je niet lang meer te wachten.....
    Veel succes, en probeer toch te genieten he!

3. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

Oct 16, 2007
    508
    0
    0
    ja dank je wel voor je reactie. Ik zie dat jij al bijna aan het einde bent! Succes wat dat betreft! ja ik vind het zo raar en krijg echt de zenuwen en blijf me maar afvragen of het wel goed zit enzo. Bij mijn 1e zwangerschap had ik dat helemaal niet. :(

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Bij je eerste zwangerschap was je misschien nog onbevangen? Nu weet je wat er allemaal kan gebeuren. Zo voel ik het tenminste hoor, nu ik zwanger ben van de tweede. Geen enkele zwangerschap is dezelfde, en ik verwachtte dat het net zo zou lopen als bij de eerste. Niet dus, met als gevolg dat ik begon te vergelijken en mezelf bang te maken. ''zo ging het de vorige keer helemaal niet, het gaat vast niet goed'' dat idee een beetje. Probeer toch een beetje te genieten en aan het idee te wennen dat je een nog een kindje mag krijgen. Gefeliciteerd in ieder geval hoor!

Flientje

5. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Probeer er van te genieten.... De 1e echo duurd heel lang maar als je het dan te zien krijgt kan je er helemaal tegen aan! Wees blij dat je niet 12 weken hoeft te wachten ;).

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Gefeliciteerd. Tot mijn echo vond ik het allemaal zo onwerkelijk.
    Nog steeds wel een beetje.

7. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    hier hetzelfde!
    Allemaal erg onwerkelijk..... liefst zou ik elke dag een testje doen....
    ik ga de 21e pas naar de vk....
    dus nu niets anders dan wachten, wachten en nog eens wachten

8. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

Oct 16, 2007
    508
    0
    0
    ja net wat jullie zeggen, d'r zit niets anders op dan wachten wachten wachten. Bij mijn eerste voelde het helemaal niet als wachten, toen vergat ik soms zelfs wel eens een beetje dat ik zwanger was, voornamelijk omdat ik toen ook helemaal geen klachten had en die heb ik nu wel.. En ja ik maak me echt zorgen, zo erg zelfs dat ik in mijn eerste zwangerschap met 12 weken stopte met roken maar nu bij deze zwangerschap al ben gestopt, wat op zich natuurlijk nog steeds laat is maar toch...

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Die eerste weken zijn idd erg onwerkelijk en onzeker.
    Veel meer dan gezond leven en afwachten kun je niet doen. En heeeeel veel [-o<

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Al bijna aan het einde? We zitten met zn alle dat kindje van haar eruit te kijken hihi ;)

Voor de rest, kan ik je gevoelens wel voorstellen! We waren ook blij eindelijk zwanger te zijn, maar dan denk je toch? Ow en wat als dat? Gelukkig heb je snel een afspraak! Ik duim voor je!

11. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

Oct 16, 2007
    508
    0
    0
    leuk om die herkenning te lezen, ligt het in ieder geval niet helemaal aan mij... :D

12. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    hoi gizmoo!
    Hé wij gaan gelijk op! Ik heb dat ook hoor, vind het zooo onwerkelijk.. Ik ga eigenlijk gewoon door met mijn leven zoals het was; naja, op het "gezette tijden vrijen" na dan!
    Ik ben er altijd veel mee bezig geweest en dan heb je die positieve test in handen.. mmmm en nu?
    Ik heb 12 dec mijn eerste afspraak met de verloskundige en morgen weer naar de dokter.
    Dan hoor ik hopelijk ook wanneer we een echo krijgen! jippie! Dan is het pas echt.. kan me er nu nog niks bij voorstellen!

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Klinkt heel bekend.. ik ging er pas echt van genieten en het pas echt beseffen na mijn pretecho.. eerste echo met 7w5d gehad en dan zie je wel hartje maar nog geen herkenning (je ziet een vlek..) en met 14w een pretecho laten maken en toen zag je echt een kindje... ja en dan dringt het echt pas door.. en de angelsound helpt heeeel erg...! Ik vond het ook maar een hoop wachten hoor hahahahahaha,.... succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Yvan

Yvan Lid

Oct 18, 2007
    61
    0
    0
    Ik ken het ook hoor! Ik ben bijna 5 weken zwanger, maar ben er niet van overtuigd! Ik voel me wel beroerd enzo, maar ben ook bang dat het mis gaat. Wij gaan 11 december naar de verloskundige voor een gesprek en 9 januari voor de eerste echo, erg spannend allemaal. Pas als ik de echo heb gezien geloof ik het!

Share This Page