ik heb een vraag?.. ik ben gewoon aan de pil ik ben op donder15 november begonnen met de pil 22 en 23 november ben ik hem vergeten in te nemen en heb ze toen op zaterdag alsnog ingenomen ik was ze vergeten omdat ik onregelmatige diensten heb en soms tot 12 uur in de nacht werk.. ik heb voor die tijd wel seks gehad.. en na die tijd ook nog.. nu had ik vorige week last van jeuk aan mijn tepels ik dacht nou het zal wel dat heeft zo'n 3 tot 4 dagen gedeurt voor de rest geen last van mijn borsten. ik kreeg afgelopen dinsdag last van mijn buik, ben toen langs de dokter gegaan want het begon al op maandag op disndag nacht dus dinsdag overdag toch even naar de dokter. de zei dat ik veel llucht had in me buik en dat me buik een beetj eaan het rommelen was. ik dacht okay nou beetje rustig aan doen.. ik had een beetje het gevoel dat ik ongesteld moest worden beetje krampjes in me onderbuik op donderdag was dat het ergst en ook last van mijn onderrug ik heb ook 3 dagen in de week dat ik wat krmapen in me onderbuik had bruin bloed gehad niet veel heel erg weinig en op vrijdag was het eigenlijk zo goed als weg had ook hoofdpijn dus dacht echt nu word ik ongesteld, merk dat ik de afgelopen 2 weken veel meer drink dus ook meer naar de wc ga, de ene dag poep ik x per dag en dan weer niet of 1x me darmen zijn wel een beetje van slag lijkt wel. nu moest ik nog tot woensdag de pil slikken maar omdat ik afgelopen week zo'n gevoel had dat ik ongi moest worden ben ik zaterdag gestopt. meestal word ik na 2 dagen ongesteld maar heb nu niet het gevoel dat ik dat moet worden, wel heb ik veel afscheiding. doordat ik die drie dagen bruin bloed heb gehad daht k moet ongesteld worden daarom ben ik zaterdag gestopt.. nu vraag ik me af wat is er aan de hand? kan het zijn dat ik zwanger ben of niet heb wel getest.. vrijdag en zaterdag maar waren beide negatief komt dit omdat ik nog aan de pil was en te vroeg was? hop dat iemand me kan helpen
Meid, er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen. Kan zijn dat je je te druk maakt dit enerzijds elk detail op scherp zet, anderzijds je lichaam beinvloed. Als het goed is vind je in de bijsluiter v/d pil, en anders weet de dokter het of moet je even googlen, of de pillen die je in die week vergeten bent groter risico vormen op zw. De weken maken verschil uit, ivm wanneer je ovuleert. In ieder geval zal het je regelmaat en lichaam niet goed doen dat je 2 dagen de pil bent vergeten en nu eerder bent gestopt dan gepland was, daar raakt je lichaam van in de war. Dus dat kan het ook zijn. Verder is het toch een kwestie van afwachten en anders de huisarts raadplegen. Veel succes.
Alleen een test kan zekerheid geven. Ga anders langs je huisart om een doorverwijzing voor bloedprikken te krijgen. In het lab kunnen ze kleine hoeveelheden hCG opsporen en zwangerschap aan het licht brengen. Doen hoor, want van al dat gestress word je echt niet wijzer. Succes in deze spannende tijden! Flientje
ja maar heb vrijdag en zaterdag al een test gedaan.. maar die zeiden niet zwanger?.. was dat te vroeg en ik was nog aan de pil?
Je was nog te vroeg met testen, je kan op z'n vroegst woensdag testen, dat is namelijk 2 weken nadat je misschien een eisprong hebt gehad doordat je de pil bent vergeten.
Hoi hoi, Ik denk dat het nog wel mee valt en dat door alle stress je lichaam reageert. Je zou in ieder geval de bijsluiter van de pil door kunnen lezen daar staat altijd zo'n handig schemaatje in met op welke dag je de pil vergeten bent en wat dan de gevolgen zijn. Je bent in ieder geval te vroeg met testen. Dat zou komende week moeten gebeuren. Succes!