Help, in de war!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bozoe, Nov 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Kan iemand mij please duidelijkheid geven?

Ik heb vrijdag voor het eerst licht positief getest met de Kruidvat 2 voor €5,-. Zaterdagochtend een positieve CB. Mijn laatste menstruatie was 30 oktober en onveilige seks 12 november. Ik ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest i.v.m. buik en rugpijn. Gezien mijn geschiedenis (7 operaties en verklevingen door Endo) willen ze geen risico lopen op een bbz.

Een echo gehad en verdikt baarmoederslijmvlies te zien met daarin een klein stipje wat duidde op een beginnende zwangerschap. Ook wat vrij vocht in de buikholte/eierstok maar dat was normaal. Ze zei dat ik voor de zekerheid even mijn urine moest inleveren zodat zij ook een zwangerschapstestje zouden doen. Nu belt de co-assistent mij net dat uit de test komt dat ik niet zwanger ben. En dat ik maar naar de huisarts moet voor mijn buikpijnklachten. Ik vertel haar dat ik niet zo goed snap hoe dit kan en ze gaf aan dat mijn testen dan vast vals positief waren. Ze zou alle komende afspraken voor mij annuleren en wenste me sterkte.

Ik ben echt in shock en heb net snel bij de supermarkt een Predictor Early (was de enige die ze hadden) gehaald en ook die is overduidelijk positief.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Hier een foto van de test van net.

3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Hier de oploop vanaf vrijdag tot gistermiddag.

4. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Nouuuu wat raar zeg! Je testen zijn toch echt overduidelijk positief. En zij hebben ook een urine test gedaan? Echt heel gek

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,208
    17,221
    113
    He, hoe kan dat nou? Wat bizar....
    Heb zoiets echt nog nooit gehoord bij zulke duidelijke testen. Zou eerder denken dat er in het ziekenhuis een flinke fout gemaakt iso_O

nizzie86 and bozoe like this.
  6. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Je testen zijn duidelijk positief, ze zagen een beginnende zwangerschap, maar omdat èèn vage urinetest in het ziekenhuis negatief is, heb je 't daar maar mee te doen?

Ik zou de hoop echt nog niet opgeven, hoor. Zou op zn minst een bloedtest vragen. Of eisen.

Theprinces and bozoe like this.
  7. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ja en die urinetest van vanmiddag gaf negatief aan. Terwijl mijn Predictor test van net is.

8. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik denk dat die co-assistent beter terug de schoolbanken in kan gaan...

Zou morgen terugbellen en een (telefoon)gesprek met de gyneacoloog eisen!

Juffie26, Lisetje, Theprinces and 2 others like this.
  9. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ja ik vind het zo apart. Ik snap er helemaal niets van. Ze was zo overtuigd van het feit dat ik niet zwanger was.

10. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

Apr 25, 2017
    1,604
    1,064
    113
    Female
    Nou ja. Ik zou dan inderdaad naar de huisarts gaan en alles vertellen. Je positieve testen meenemen en vragen om een bloedtest(en). Ik zou haast zeggen een fout in het ziekenhuis.

Zara75 and bozoe like this.
  11. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ja, ik ga morgen zeker bellen. Het kan natuurlijk ook dat het wel misgaat en dat die van het ziekenhuis pas vanaf bijv 100 hcg aanslaan. Maar dan verwacht je toch dat mijn Predictor-test lichter is.

Lafelife likes this.
  12. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ik zou zeker een nieuwe test eisen. Dit zijn echt geen vals positieve testen en denk ook eerder een flinke fout. Kans dat er nu iemand in jou stad/dorp is die te horen heeft gekregen dat ze zwanger is maar dat niet is.

Ik heb 2 weken geleden ook een zwangerschapstest gedaan met urine in het zkh. Die reageerde bij een hcg van 30 volgens de gyn. Die was positief en moest toen hcg prikken. Dat was 49 en bij thuiskomst heb ik een kv2v5 gedaan omdat ik wilde weten hoe licht het streepje is bij een hcg van 49. Hij zag er ongeveer zo uit als jou 2e test van boven. Geen tuur maar wel licht. Gezien jou laatste test en de predictor denk ik dat je hcg al ruim boven de 100 zit.

Zou anders morgen je huisarts bellen en vragen of je daar een test mag doen.

bozoe likes this.
  13. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Vragen om een bloedtest inderdaad. Ontzettend vreemd allemaal, je bent duidelijk zwanger

bozoe likes this.
  14. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

Apr 25, 2017
    1,604
    1,064
    113
    Female
    Je testen lopen zo mooi op. Ik kan het mij niet voorstellen dat je niet zwanger bent. En je hebt twee soorten gebruikt.

bozoe likes this.
  15. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Ik zou je testen meenemen en vragen voor een bloedtest omdat je helemaal in de war bent en zekerheid wil ? zijn wel erg duidelijke testen voor hcg vrije urine.

16. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Heb je gezegd dat je 4 positieve testen hebt liggen?

17. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ja, waren allemaal vals positief volgens haar. En anders was ik nu een miskraam aan het doormaken, wat natuurlijk kan. Alleen dan verwacht je toch ook dat mijn testjes thuis lichter worden als die van het ziekenhuis gewoon duidelijk negatief zijn?

18. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    3 zelfs, de Kruidvat, ClearBlue met wekenindicator en net nog de Predictor Early.

Lafelife likes this.
  19. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ik heb net gebeld naar het algemene nummer om te vertellen dat ik net weer positief heb getest, en dat ik dus niet snap dat hun test negatief is. En de vraag of ik de dienstdoende gynaecoloog of iemand van 't lab kan spreken. Kon helaas niet. Ik hoop maar dat niet zoals iemand hierboven al zei; iemand anders nu blij is omdat ze te horen heeft gekregen dat ze zwanger is (wat dan niet zo is).

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Die testen zijn echt overduidelijk positief... hoe kan dit nu? Ik denk dat ze daar een vals negatieve test hebben, dat kan toch haast niet anders...

bozoe likes this.

Share This Page