Positieve test en licht bruin/roze slijmverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Quechui, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quechui

Quechui Niet meer actief

Vanochtend 9dpo een positieve test (vroege sensitest) en zojuist licht bruin/roze slijmverlies..
    Wie heeft hier ervaring mee? Foute boel? Of nog hoop?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Je bent nog vroeg dus het zou nog wat innestelingsbloed kunnen zijn, hoe lang is je LF normaal gesproken (aantal dagen na je eisprong tot je ongesteldheid?)

3. Quechui

Quechui Niet meer actief

Dat wisselt.. de ene keer 9 of 10 en vorige maand zelfs 8 dagen.

Ik ken dit ook totaal niet van mijn voorgaande zwangerschappen. Een positieve test is zwanger...
    Nu morgenochtend nog maar eens testen en afwachten maar.

Had vanmiddag ook heel ff hoofdpijn, maar die is nu weg. En ben al dagen moe moe en nog eens moe.
    Hoofdpijn heb ik meestal 2 dagen voor de verwachtte menstruatie. Hiermee ga ik slapen en sta ik weer mee op. Nu ook niet gehad.

Blijft gissen natuurlijk.

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ik had zaterdagavond licht roze slijmverlies. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden dus ik een tampon erin. De volgende ochtend was de tampon brandschoon dus ik dacht: he dat is gek. Ik voelde me ook echt niet fit en lekker. Maar ja dat kwam natuurlijk omdat ik net terug van vakantie was en gestopt was met bv. Maar ik dacht: laat ik voor de zekerheid eens een testje ertegenaan gooien. Gewoon voor de zekerheid en ja hoor!

Dus ook ik heb een kleine bloeding gehad op 13 a 14 dpo. Dit had ik ook niet bij mn dochter.

5. Silverdawn

Silverdawn Actief lid

5 jul 2015
    146
    11
    18
    Hier ook ongeveer hetzelfde. Op mijn nod afgelopen zaterdag een halve dag gevloeid, dacht werkelijk dat ik ongesteld was geworden. Daarna bleef de bloeding weg. toch maar een test gedaan de volgende dag en die sloeg direct positief uit. Tot nog toe niet meer gevloeid en zwanger...

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Zo, lijkt echt op mijn verhaal ;).

7. Quechui

Quechui Niet meer actief

Nog geen bloed verloren. Alleen nog een klein beetje rossig/licht bruinverlies... maar ook niet echt noemenswaardig. Eerder op de avond wel wat helderrood slijm... onzeker wordt je hiervan. Morgenvroeg nog maar een testje wagen.

8. Quechui

Quechui Niet meer actief

Vanochtend weer getest. En de streep is nu veel duidelijker. Onderste test is van vanochtend. En de bovenste van gisterenmorgen.
    Misselijkheid is in ieder geval aanwezig en het roze slijmverlies is nu hopelijk gestopt.

Bijgevoegde bestanden:

9. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Zwanger!!! Van harte gefeliciteerd!

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Gefeliciteerd! Klein beetje roze verlies kan geen kwaad

11. Quechui

Quechui Niet meer actief

Dankjewel! :)

Het is nog een beetje onwerkelijk eigenlijk... mede door het bloedverlies.
    Ik denk dat ik het pas echt geloof als ik mijn NOD voorbij ben en nog positief test.

Haha gek he? En dat zelfs na twee zwangerschappen

12. Quechui

Quechui Niet meer actief

Het licht roze slijmverlies is er weer... alleen bij het afvegen hoor. Maar toch, het hoort niet...

Deel Deze Pagina