Iemand ervaring met obstipatie 3e week & hevige bekkenpijn 4e week vd cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Suzet, Aug 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzet

Suzet Lid

Aug 3, 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mijn partner en ik zijn begonnen aan onze eerste ronde. Erg spannend dus! Ik heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen, waarvan de laatste 7 maanden exact 30☺. Op 13, 15 en 16 hebben we gemeenschap gehad en op dag 16 meende ik ook mijn eisprong te hebben. Op dag 20 begon o.a de beginnende obstipatie.( Ik geef les in een intensieve sport en slik standaard 2000mg Magnesium, drink constant en eet elk uur.)
    Vanaf dag 22 is daar hevige bekkenpijn bij gekomen. Ik voel met name de aanhechtingsspieren trekken en het straalt door naar mijn ondertussen.

Naast mijn bekkenpijn en obstipatie heb ik last gehad van pijn in mijn borsten, wisselend links en rechts. Lichte hoofdpijn, ongesteldheidspijn. En een paar misselijkheidjes gehad.
    Ik heb zelden hoofdpijn en ben bovenal door mijn goede voedingspatroon nooit verstopt. Eigenlijk heb ik behalve de ongesteldheidspijn, de genoemde klachten nooit eerder gehad...

Mijn convrete vraag is of iemand hier hetzelfde heeft meegemaakt tijdens een zwangerschap?
    Ik vind mijn klachten nogal vroeg....

Alvast bedankt! 💖

Suzet🌹

2. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Dat is idd erg vroeg hoor! Maar ik had het een kleine week voor mijn nod. Pijn in mijn borsten, ik was wat grieperig, opgeblazen buik, verstopt idd en pijn in mijn onderrug/steken in mijn liezen. Alleen geen menstruatie achtige pijn.
    het kan maar het is vroeg. En je lichaam kan je ook erg goed voor de gek houden als je geaag zwanger wil worden. Mijn lijf deed ook een keer alsof ;) werd toen een dag of 5 later ongesteld in alle teleurstelling helaas. Het kan dus nog alle kanten op. Even wachten tot je nod en dan een testje wagen als je niet ongi bent! Succes!

3. Suzet

Suzet Lid

Aug 3, 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie!☺Ik heb gisteren dik positief getest met Kv en later Clear Blue. Dit was met middagurine. Hij gaf 2-3 weken aan. 😊😊😊

4. Yessie26

Yessie26 Actief lid

Oct 30, 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gelijk de eerste ronde wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd!

5. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

6. Anto1909

Anto1909 Actief lid

Aug 18, 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    He suzet,
    Wat gaaf! Onwijs gefeliciteerd!!!!!
    Ik hoop dat ik jouw voorbeeld mag volgen, maar vrees het ergste. Ik ben zelf 3jr bezig inmiddels, 6x iui en een miskraam verder. Nu heb ik de 24e m'n eisprong gehad en heb bijna een week nu dezelfde klachten die jij beschreef. Ik wordt normaal mega emotioneel als iemand in m'n omgeving zwanger is en heb nu in korte tijd (na m'n eisprong) gehoord dat een vriendin en een kennisje zwanger zijn en ben alleen maar oprecht blij en geen verdriet. Dus ik hoop goede tekenen. Maar vrees dat mijn lijf weer een ziek spelletje speelt met mij. Maar goed, jouw verhaal geeft hoop!!!!
    Mooie zwangerschap toegewenst!!!!

7. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

Feb 26, 2012
    884
    39
    28
    Female
    Huismama
    Allereerst GEFELICITEERD!! :D
    De obstipatie herken ik!
    Ik zit nu 6 dagen voor mn NOD en kan al 3 dagen amper naar de wc.
    Normaal drink ik smorgens 2 bakken koffie en moet ik echt rennen, maar nu drink ik 2 bakjes en voel ik wel dat ik moet maar het lukt gewoon echt niet.

Ben erg benieuwd of dit bij mij ook met een zwangerschap te maken heeft, ik heb namelijk nooit moeite om naar de wc te gaan.

Share This Page