Misschien zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Leeuwinnetje12, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje12

3 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    Ik zit in een enorme stress! Misschien helemaal niet nodig maar toch wil ik even jullie meningen weten en misschien nog wat tips :). Eind mei hebben mijn vriend en ik sex gehad. Er is niks mis gegaan en hij is ook niet klaargekomen "in mij", eigenlijk helemaal niet klaargekomen. Hij heeft vanaf dat hij zijn broek uitdeed totdat hij hem weer aandeed de condoom aangehad. Er kan dus eigenlijk niks verkeers zijn gebeurd, miss wel in het voorvocht. Ik ben nu ook gewoon ongesteld in de periode dat ik ongesteld zou moeten worden, en dan ook ongesteldheidsbloed in overmaat. Maar ik heb wel een paar symptomen van zwangerschap zoals: hoofdpijn, duizeligheid, vermoeidheid, "plopjes" in mijn buik en vlak daarna scheten (sorry dat ik het zo moet formuleren) laten, niet meer zoveel honger dus weinig eten, jeukende borsten en gespannen buik. Ik ben nu erg bang dat ik zwanger kan zijn want ik zit nog helemaal niet op de leeftijd op zwanger te zijn.. Ajb tips?

Btw ik zit (nog) niet aan de pil of iets dergelijks.

Alvast bedankt allemaaal! Xxxx

2. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je veilig hebt gevreeen, maar een condoom kan altijd lek zijn.

Als je gewoon ongesteld bent geworden en flink bloed lijkt het er niet op dat je zwanger bent. Als je toch twijfelt, even testen dan weet je t gelijk 100 procent zeker.

Is het niet verstandig om ook aan de pil te gaan als je wel wilt vrijen? Heb je minder stress :).

Groetjes Eva

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Volgens mij ben je gewoon wat ziekjes. Hoofdpijn en duizeligheid kunnen samengaan. Plopjes gevolgd door winderigheid heb ik ook, maar die plopjes zijn de windjes die je eerst in je darm voelt en die loopt ook in je onderbuik en heeft dus niets te maken met je baarmoeder. Gespannen buik kan te maken hebben met je ongesteldheid, want je baarmoeder trekt de hele tijd samen om zichzelf schoon te maken.

Om toch zeker te zijn kan je altijd een test proberen. In het kruidvat hebben ze goedkope maar héél goede testen. Dit zijn er 2 voor slechts € 5,00 en werken met een pipetje. Je vangt je ochtendplasje op in een bekertje en je neemt met het pipet wat urine op en druppelt daarna 4 druppeltjes op de testcasette en wacht tot hij mooi is doorgelopen (je moet hem mooi horizontaal laten liggen ondertussen!). Je kunt een CB kopen met een indicator (digitaal) die zijn goed, maar zijn heel duur (bij ons kosten die toch € 18 maar in Nederland in het kruidvat komen die geloof ik op € 11,00).

Ik denk niet dat je zwanger bent, maar het kan nooit kwaad om een test te doen als je onzeker bent ;)

4. Leeuwinnetje12

3 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Maar ik had ergens gelezen dat je ook ongesteld kan zijn terwijl je zwanger bent?

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Dat kan, maar ik acht de kans klein, je moet dan ook nog precies in je vruchtbare periode zijn geweest. De kans is er natuurlijk altijd. Testen is de snelste manier! Even langs het kruidvat gaan voor een goedkope test!

6. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Menstrueren tijdens zwangerschap komt meestal voor bij vrouwen die de pil slikken terwijl ze zwanger zijn (en dat niet weten).
    Ik denk ook niet dat je zwanger bent maar het beste is een testje nemen ben je ook gelijk uit je zorgen.
    Succes verder

7. Leeuwinnetje12

3 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nu wel een dikkere buik dus ben nu nog banger, maar ben wel gewoon ongesteld geworden. Ik lees heel veel over zwangerschap op internet en daar staat vaak dat je ook een dikkere buik kunt krijgen door stress. Want ik zit best in de stress dat ik toch wel zwanger kan zijn! Nu maar hopen dat ik vrijdag gewoon weer ongesteld wordt, zo niet toch een testje kopen!

8. Leeuwinnetje12

3 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    Misschien worden jullie een beetje gek van me maar ik heb nog maar een vraagje. Ik ben zaterdag ongesteld geworden maar het duurde maar tot vandaag.. Kan dat door de stress zijn? En ik wil graag een test doen maar wanneer kan ik dat nu nog het beste doen? Ik ben wel gewoon ongesteld geworden dat weet ik maar ik wil toch een test doen om het uit te sluiten. Wanneer kan ik dat het beste doen, het liefst zo snel mogelyk haha
    Bedankt alvast! :)

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Morgen vroeg een kopen, en proberen zo snel mogelijk te doen;)
    ochtendurine, is vaak de beste urine;)

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

11. Leeuwinnetje12

3 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat van die bloedingen weet ik maar die zijn meestal wel veel korter en minder heftig (qua bloed) ik ben 2dagen volop ongesteld geweest en daarna nog een beetje bloedverlies soms beetje donkerrood en dan weer wat bruin. Dus ik ben in totaal 4 dagen ongrsteld geweest. Dat isdan toch veel te lang voor een menstruatie?

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi leeuwinnetje

je kan ook een rare menstruatie krijgen door stress probeer niet zoveel te stressen, en koop een goedkope test of als je geen geld heb ga naar de huisarts, deze heeft een zwijgplicht dus mag niets doorvertellen, hij/zij kan jou dan direct vertellen of je zwanger bent of niet en kun je ook direct de pil aanvragen dubbel safe is altijd beter ;)

mocht je niet zwanger zijn dan weet je dat gelijk en heb je geen stress meer

mocht je wel zwanger zijn kan de huisarts direct met jou ook jou mogenlijkheden bespreken aan je nickname te zien ben je 12 jaar dus idd een beetje te jong om een kindje te krijgen

succes en mocht je nog vragen hebben je bent niet vervelend hoor gewoon vragen we zijn hier om iedereen te helpen en te steunen dus ook jou;)

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja door stress kan zeker je menstruatie uitblijven, had ik ook gehad. Was ook enorm zenuwachtig bij mijn eerste keer en werdt maar niet ongie, toen ik het mijn moeder vertelde brak het los :):)

En die plopjes en winden..ja dat is lucht, je darmen zijn aan het werk om die lucht eruit te krijgen...
    En hoofdpijn komt misschien ook doordat je je te druk maakt!

aangezien hij hele tijd condoom om had en hij niet eens is klaargekomen denk ik echt niet dat je zwanger bent maar je gewoon veel zorgen maakt. Doe anders gewoon een test, bestel hem via internet of ga langs de huisarts idd die mag toch niks vertellen!

Deel Deze Pagina