Hoe moet ik dat zien? Met deze Ovulatietesten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by anlief, Feb 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anlief

anlief Lid

Sep 22, 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg gisteren had ik een positieve ovulatietest (ook geknutseld👍🏻 nu heb ik vandaag weer een test gedaan, maar nu lijkt hij weer positief alleen in zijn geheel lichter, dus beide strepen lichter dan gister. Maar volgens mij wel even donker de strepen van vandaag, dus weer een positieve test? Hoe moet ik dit zien? Kan dit? 2 dagen een positieve ovulatietest? Graag jullie ervaringen/ expertise.

2. anlief

anlief Lid

Sep 22, 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg hier nog een foto van de test van vandaag alleen.😃

3. Blondie87

Blondie87 Actief lid

Oct 25, 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Ja dit kan zeker! Veel plezier t weekend. Je ei komt er snel aan. Dus nog ff paar dagen gezellig maken meid😘

4. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

Jan 17, 2016
    645
    255
    63
    Female
    Helemaal eens met wat Blondie zegt! Ik gebruik dezelfde testen en je kan zeker 1 à 2 dagen een positieve test hebben, nu gaat je ei dus zeker snel komen. Veel plezier😉

5. anlief

anlief Lid

Sep 22, 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt vr je reactie blondie87😃 maar je schreef paar dagen? Ik heb ergens gelezen dat je ei 24-48 uur na je positieve ovutest komt. Dan moet ik uitgaan Vd 1e neem ik aan? Dat was gister rond 20.00 uur. Dus dat is nu al 24 uur. Dus zou mij. Ei uiterlijk morgenavond toch wel gekomen zijn? Dus ig vanavond nog gezellig maken!😃 maar heeft t daarna nog zin? Morgenavond?

6. Blondie87

Blondie87 Actief lid

Oct 25, 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Soms wil je ei niet springen.. Heb t ook al eens gehad. Dan springt ie later. Kun je alleen zien aan temperaturen. Gewoon voor de zekerheid doorklussen morgen nog;)

7. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

Apr 8, 2013
    338
    9
    18
    Female
    Belgie
    Zijn dat testen van kruidvat? Want die zijn heel gevoelig, ik test daar 4 dagen positief mee.... De testen van action zijn beter dan zie je duidelijk je piek.

Share This Page