Maandag positieve cb test 1-2weken zwanger... Nu bruin rood verlies ?? Geen pijn in buik niets Maak me zorgen .. gynaecoloog gebeld .. afwachten zegt ie Nog mensen die het meemaakten ? Deze morgen nog es test gedaan daar stond nog steeds 1-2 weken zwanger
Oh meid wat rot dit, ik zelf niet op deze manier meegemaakt maar vind het heel rot voor je deze onzekerheid. Er zijn zwangerschappen waar bloedverlies in voor komt zonder reden maar ik kan je niet helemaal geruststellen hier in. Kan je geen bloedtest krijgen om te kijken wat je HCG doet? Sterkte!
Afwachten... En van het positieve uitgaan. Ik had toen ik 5 weken zwanger was ook wat bruin/rood verlies, 2 daagjes, maar daarna niets meer, en kijk m'n banner. Ik heb meegedaan aan moeders voor moeders, en ik had de zondag dat verlies, terwijl ze dinsdag zouden komen. Was al zenuwachtig dat het mis zou zijn, maar de dame van MvM zei dat het ook innestelingsbloed kon zijn. Dus hoe moeilijk ook, probeer van het beste uit te gaan. Zolang het niet helderrood is, hoeft er nog niks aan de hand te zijn.
hej meid, Hier gister ook ineens roze verlies. Heel weinig, maar toch maak je je gelijk zorgen he! Ben 5 weken zwanger en heel bang dat het mis gaat. Nu gelukkig geen bloed meer gezien. Kan innestelingsbloed zijn zolang het maar niet echt rood wordt. Als het wel rood wordt hoeft het nog steeds niet persé mis te zijn maar moet je denk ik wel even de verloskundige bellen. Sterkte.
Ze zeggen zolang het niet helderrood is, je jou geen zorgen hoeft te maken.. Dus denk niet dat je je zorgen moet maken
Jammergenoeg helder rood bloed aan het verliezen Had nog een kv test leggen deze opgebruikt en enkel nog heel vaag streepje te zien
Sterkte Kan ook zijn dat het je baarmoedermond is die is extra gevoelig tijdens de zwangerschap. Hoop zo dat het niet doorzet.
Gewoon even afwachten. Ik had ook paar dagen na de positieve test bruin bloed verlies... Zeiden ze ook dat het oud menstruatiebloed kan zijn.