Hallo dames even een vraagje ik heb een icsi behandeling gehad en heb gisteren en vandaag 10 dagen na tp een positieve test maar nu in een keer roze verlies. Weet iemand hoe dit kan?
Melody: wanneer heb je pregnyl (en hoeveel) gespoten? Pregnyl kan tot 14 dgn in je lichaam zijn en dus een test positief beïnvloeden. Aan de andere kant hoeft een roze afscheiding niks te betekenen (bij mij helaas niet)..morgen weer testen..
Bedankt voor je reactie Pregnyl is er al uit want heb iedere dag getest en hij was op dag 5 weer helemaal schoon en de dagen daarna ook
aah niet leuk Kahlan83! sneu hoor had je ook positieve testen en bloedverlies? ik heb ook blaasontsteking dus daar zou het ook mee te maken kunnen hebben maar ik heb er geen goed gevoel bij helaas. heb de poli gebeld en ze zeggen dat het niets te betekenen heeft en dat ik gewoon tot maandag moet afwachten. ik ben benieuwd hoe het straks gaat
Hier kwamen er hele plassen bloed uit!! M'n dochter is nu bijna 5!! Hoeft dus echt niks te betekenen.
Ik had er 12 weken last van. Maar na 40 weken is ons dochtertje geboren hoor. Helemaal gezond. Dus geef de moed niet op!
Ik had idd knaltesten melody, die begonnen 5 dagen na start bloeding af te lopen. Ik hoop echt op goed nieuws voor jou!!!