Positieve test en stoppen met de utro

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Staffie84, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Dames,

Vandaag heb ik positief getest na onze 1e ICSI:D:D:D

Vandaag is ook de laatste dag dat ik de utrobolletjes moet inbrengen
    volgens het ziekenhuis.
    Ik gebruik 3x daags 2 bolletjes, en het voelt zo raar om nu opeens te stoppen.. Daalt mn progesterongehalte dan niet ineens enorm?

Ik heb nog 18 bolletjes over en zit er aan te denken om ze op te maken door vanaf morgen 3x daags 1 bolletje in te brengen tot dat ze op zijn,
    en dan dus helemaal te stoppen.

Hoe denken jullie hierover??

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    proficiat!
    Hier ook zwanger na de eerste icsi wat een fijn gevoel al die moeite en dan eindelijk de posi test! :D

Ik heb tot 15 weken de utro bolletjes gebruikt ook 3 keer daags 2. Ik mocht al eerder stoppen maar durfde dat niet....heb toen langzaam afgebouwd. Het kan km elk geval geen kwaad om door te gaan, dus als jij je er beter bij voelt zou ik ze gewoon opmaken!

Geniet van je zwangerschap :D

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Dank je wel:D:D:D
    Ik ben echt helemaal in de wolken:D

Zo raar dat ieder ziekenhuis anders omgaat met de utro..
    ik denk ook niet echt dat het kwaad kan...en ik ben bang dat als het misgaat...
    Ik spijt krijg dat ik de bolletjes niet heb opgemaakt...

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Is al laat en zit op mn phone dus tikt niet zo fijn:p maar kijk even bij mijm onderwerpen heb er ook een topic over gestart een tijd geleden.

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Dank je wel Snoopy!!

Ik heb er nog maar 18...maar als ik vrijdag het ziekenhuis bel zal ik het er met hun ook nog over hebben, misschien dat ze er nog wat extra kunnen geven??
    En anders ga ik met die 18 het gewoon afbouwen ipv gelijk stoppen, ik voel me daar niet prettig bij

6. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja hebben ze hier wel gedaan maar dat kwam ook omdat ik heel onzeker was ivm een miskraam die ik toen had gehad. Zou het gewoon proberen en anders idd afbouwen. Op zich moet het gewoon kunnen want je lichaam gaat het nu zelf aanmaken maar snap je gevoel het is een soort "veiligheid"
    Ohja gefeliciteerd trouwens;)

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel:D

Ik heb er vanochtend gewoon 1 ingebracht, en dan maak ik ze zo wel op
    Ik heb geen ervaring met een mk en wil dat ook graag zo houden maar mn moeder wel...dus ben er toch een beetje bang voor...

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Spannnendd allemaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Als eerste van harte gefeliciteerd meid. :) hier in 2010 na de eerste ivf zwanger. En toen gestopt dag na posi test.

Nu waren wij weer voor een ivf poging gegaan en mocht 14 maart testen. Positief en ik had nog 6 doosjes utro liggen van onze 2 cryo's die we vorig jaar terug hebben laten plaatsen.
    Dus ben er mee door gegaan. 14 maart posi test 16 maart bruin verlies dus echo was een mooi vruchtzakje op te zien. 18 maart rood verlies dus weer echo was het zelfde maar test was super licht bij geertgen.
    Gestopt met de utro de 21 ste vruchtje verloren en heb ik 4 weken lang bloed verlies gehad. 2weken terug had ik zo'n test drang dus teste ik en had ik een knaller van een test.
    Weer echo nu was er niks te zien hcg was 298 en 4 dagen later 178 dus aan het zakken.

Doordat ik door ben gegaan met de utro heb ik waarschijnlijk de miskraam tegen gehouden en zo duurde het allemaal veel langer. Zijn nu 4.5 week verder en nu pas kan ik zeggen dat het gestopt is.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het nooit kwaad kan om de utro door te blijven gebruiken. Sterker nog de volgende keer zal ik het ook doen haha.
    Maar toch houdt je de natuur dan een beetje tegen en word het een beetje een lange na sleep. STEL dat snap je.

Maaaar Voor nu gaan we daar helemaal niet vanuit meid. Je bent zwwaannggeeerrr!! :)

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik de eerste 12 weken van mijn zwangerschap Utro moeten gebruiken. Daarna moest ik ook ineens stoppen. Ik heb er toen ook voor gekozen om het langzaam af te bouwen. Week 15 ben ik toen gestopt.
    Ze zeggen dat het niets uit zou moeten maken, maar ik voelde me daar beter bij.
    Dus als dit voor jou ook zo voelt, bouw het dan rustig af.

Gefeliciteerd trouwens!

Deel Deze Pagina