Lieve allemaal, Ik gebruik utrogestan maar ben inmiddels al weer 4 dagen gestopt. Had afgelopen weekend nog een negatieve test. Maar ik word maar niet ongesteld! Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie ongesteld werden na het staken van de utrogestan?
Ik werd pas na een week ongesteld! Ik heb er destijds ook een topic over gestart en zag toen dat het nogal wisselde. Gemiddeld is na ongeveer 3 dagen maar het kan dus soms veel langer duren. Niet leuk want je krijgt haast weer hoop. Ik hoop dat je menstruatie gauw doorbreekt meid.
Hi, Ik heb het nu afgelopen periode voor het eerst gebruikt, wist ook niet wat me te wachten stond, las er verschillende dingen over. Ik zelf heb maandagavond om 23.00uur laatste bolletje ingebracht en werd vrijdag ergens in de namiddag ongesteld.. Hoop geven doet dat spul zeker, ook met alle bijbehorende kwaaltjes..
Ik werd de laatste keer na 4 dagen ongesteld. De voorgaande keren werd ik dwars door de utrogestan heen ongesteld. Het is dus erg wisselend. Hoop dat het snel gaat doorbreken voor je zodat ze weer verder kan!!