Hoi Liesje, Ongi was normaal.... en het is nu ook weer voorbij. Wat een onzekerheid zeg. Misschien is het nog ontzettend pril of het is foute boel... nu een paar dagen geduldig wachten voordat ik weer een test doe.
Een week? Dat is wel lang. Misschien over 2 dagen, dan moet je wel duidelijker kunnen zien of hij op of afloopt.
Ik vind het er ook op lijken dat het testje iets lichter is geworden, maarja je urine kan ook net wat minder geconcentreerd zijn geweest als met de eerste test. Op mijn NOD werd ik ook gewoon 'ongesteld', ik had nog niet eerder getest.. maar dezelfde middag stopte het ook en paar dagen later toch maar een testje gedaan en was hartstikke positief dus ja bloed hoeft niet altijd wat te betekenen. Ik hoop dat jouw zwangerschap ook intact blijft!
Ik doe dinsdag of woensdag nogmaals een test. Dan zit er een paar dagen tussen en hopelijk krijg ik dan beter te zien of het streepje op of afloopt. Ik was nu 2 dagen ongesteld dus zoals normaal. Maar heb verder ook geen pijnlijke borsten ofzo zoals ik bij de 1ste zwangerschap wel had... maar ben wel wat duizelig en toch voelt het alsof er iets in mijn buik aan de hand is.... Maar misschien zit het allemaal wel tussen mijn oren doordat ik zo graag wil dat het positief is.... Nu maar geduldig afwachten.
Hoi, Vanochtend nogmaals een test gedaan en deze was helaas negatief ... Maar nu vraag ik me af wat de reden was waarom de test 2 keer positief was? Is het dan heel vroeg mis gegaan of had het met de eisprong te maken? Ppfff.... nu even de teleurstelling accepteren en hopelijk is het snel wel goed raak. Gr Cindy.
He wat vervelend joh misschien heeft de test gereageerd op je eisprong? Ik lees dat dit wel eens ooit gebeurt. Voor nu, echt heel naar
Ik denk dat er wel iets zat, maar dat het niet goed in heeft kunnen nestelen. Dan kan je ook een 'gewone' menstruatie krijgen daarna. Voor een eisprong was het niet de juiste tijd in je cyclus en was de streep ook wel erg duidelijk. Vervelend voor je meis, hopelijk blijft het vlug wel goed gaan.
Reageren op eisprong kan toch niet? Want je kunt toch niet een positieve test hebben, gebaseerd op je eisprong, en dan meteen ongesteld zijn? Daar moet +/- 2 weken tussen zitten. Ik denk dus dat het, helaas, niet goed is gegaan ergens.. Hoop op meer geluk in de volgende ronde.
Bedankt voor de reacties. Denk idd dat het heel vroeg al is misgegaan. Vanochtend mijn vriend verteld over dit alles want hoopte dat de test positief zou zijn en hem hiermee enorm mee zou verrassen...had al helemaal in gedachte hoe ik hem zou verrassen. Wel wat traantjes gelaten maar we blijven het gewoon proberen...
We zijn pas 3 maanden bezig dus nog niet zo lang. Maar bij mijn zoontje was het na 5 maanden ook al raak. Hopelijk heeft dit verder geen invloed op de volgende zwangerschap.