Zwanger / menstruatie pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlightt, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Als het goed is zit ik nu 2 dagen voor mijn NOD. Heb heel erg duidelijk positief getest :D 3+5 weken zwanger ongeveer.
    Maar het valt mij de laatste dagen wel op dat ik een erg drukkend/stekend gevoel heb....
    Deze pijn zit voornamelijk bij mijn linker zij... en van de rest boven mijn navel...

Je zou het kunnen omschrijven als menstruatiepijn... Is dit normaal?

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik had beide keren veel last van dat menstruatiepijn.. Hou de pijn in je zij wel even in de gaten! Als je meer pijn krijgt even bellen naar de huisarts of verloskundige..
    En gefeliciteerd natuurlijk ;) !

3. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Dus menstruatie pijn is gewoon normaal?
    Wat kan die pijn in mijn zij betekenen dan?, omdat je zegt dat ik het in de gaten moet houden?

Dankjewel voor je felicitatie :)

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heel herkenbaar. Is heel normaal! Je baarmoeder bereid zich voor op de zwangerschap. Dat voel je wat! Ik had in het begin vooral rechts in mn buik en in het midden echt bij mn baarmoeder. De steken rechts bleken mn darmen te zijn. Ik heb nu af en toe nog wel eens mentruatieachtige buikpijn. Wat jipje bedoelt met het in de gaten houden is omdat het heeeeeeel misschien verkeerd ingenesteld kan zijn. Maar nogmaals het is heel normaal. Zolang je niet op de kop staat van de buikpijn, je geen onverklaarbaar bloedverlies hebt of koortst krijgt is het lekker genieten en uitkijken naar je eerste echo.

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja precies wat colinn zegt.. Maar die kans is maar heel klein hoor, dus maak je geen zorgen! Alleen als je echt heel veel pijn gaat krijgen dan ff bellen... Maar die pijn is idd heel normaal! Nu was het deze zwangerschap iets minder, maar bij de 1e regelmatig gedacht dat ik een miskraam zou krijgen zoveel pijn! Maar hoorde er allemaal bij..

Deel Deze Pagina