Wat denken jullie? Zit nu 4 dagen voor nod dus erg vroeg nog.. over 2 dagen nog een restje wagen, ben super zenuwachtig..
Ja durf ook nog niet blij te zijn, heb ook die van clear blue gedaan en ook een heel licht streepje wat het een plusje maakte. Deze test is wel zo geworden binnen de aflees tijd..
Ja even afwachten, normaal zijn ze echt hartstikke negatief... heb er ook 1 van clear blue die een licht streep geef. En daarbij heb ik echt heel veel last van hoofdpijn een aantal dagen, hele erge rommelige darmen ( veel gas Haha ). Steken in me onderrug en donkere kringen om mijn tepels heen. Spannend allemaal
Iemand van de apotheek vertelde mij maakt niet uit waar het streepje staat en hoe dik die os streep is streep. Als hij binnen de afleestijd tevoorschijn komt en blauw is... maar ik wacht even af
Maar dan ben je toch gewoon zwanger, als je twee positieve testen hebt . Ik hoop dat ie mooi oploopt!
Als er 2 postief zijn heb ik goede hoop voor je! Je kunt niet anders doen als een nieuwe test wagen . Ik zou zelf voor de predictor kiezen, die zijn op dit moment het meest betrouwbaar. Een streep is een streep ben ik het niet helemaal mee eens. Moet zeggen dat je wel vaker vals positieve tegen komt van deze kruidvat plus testen en andere testen. Gezien de pennenstreep zou dit ook kunnen. Ik duim voor een mooie volgende test!
Ik vind de test niet positief, het verticale lijntje is meer een pennenstreep. Deze hoort echt even breed en blauw te zijn als de controlestreep, de horizontale streep dus. Daarbij geven dit soort plustesten, helaas, heel vaak zulk soort valse strepen of indrogers. Ik zou je daarom willen aanraden om een ander soort test te doen, de predictor early bijvoorbeeld. Succes met verder testen!
Een indroger kan het niet zijn streep kwam al binnen de 2 min.. en heb ook nog een clear blue test met vage streep.. ik ga straks na de kruidvat om de predictor early halen voor morgen vroeg. Het is nog even spannend dus
Dit is helaas het bekende pennenstreepje.. dus negatief.. Maar je zegt ook een Clearblue gedaan te hebben met een licht streepje! Ben wel benieuwd naar een foto daarvan Ik zou je verder aanraden om met de Predictor te testen.
Dan moet deze persoon ff een opfriscursus krijgen van haar baas, want deze test is negatief. In de gebruiksaanwijzing staat namelijk ook dat de streep even breed moet zijn. Dit is het bekende pennestreepje op deze test wat helaas negatief is. Hopelijk laat een andere test wel een positief resultaat zien.
Oh dit is me wat... Vind het er ook een beetje gek uit zien maar als het van de hcg is maakt het niet uit hoe het er uit ziet
Heb je ook een foto van het clear blue plusje? Of al nieuwe test gedaan? Deze is inderdaad negatief, zoals al gezegd.