Positieve test en wel bloedverlies...

Discussion in 'Miskraam' started by poema, May 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Hallo. Sinds een kleine twee weken verlies ik bloed; bruin en rood door elkaar en soms klein beetje slijm erbij. Dus dokter gebeld en kreeg pillen om de boel schoon te maken. Maar moest wel zwangerschap uitsluiten (voor de duidelijkheid ik wil wel weer zwanger worden. Slik dus geen pil oid). Gisteren dus positief getest! En sinds gisteren is ook het bloeden opgehouden. Dus dokter weer gebeld en zij zegt dat het alle kanten nog op kan: vroege miskraam maar kan ook nog zwanger zijn. Tja. Mag er maandag langs.
    Maar goed. Nog een heel weekend onzeker dus. Stomme is dat ik ook niet meer zo goed weet hoe mijn vorige menstruatie ging en hoever ik nu dus zou zijn.
    Nouja misschien onsamenhangend verhaal. Maar misschien is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt. En hoe is dit afgelopen bij jou?

Vind het allemaal erg spannend...

2. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    hey meid maak ongeveer hetzelfde mee, 2 weken geleden begonnen met vloeien roze/bruin/ dan weer een aantal uur niks, al met al heb ik wel een 4 uurtjes echt gebloed, dan was het daarna weer prut, nu is het weer opgehouden, maar verwacht het nog wel weer.

Ik had een week geleden een hele lichte positieve test, mijn huisarts is dus ook heel makkelijk, Geen knaller Geen afspraak.
    Probeer moed te houden, hoe moeilijk het ook is, ik ga volgende week pas weer testen om zekerheid te hebben.

Trouwens ook misschien fijn om te weten, ken heel veel mensen die hadden positieve testen en zelfs met krampen en bloed ( wel helder geen stolsels) kregen een kerngezonde baby.

3. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Heb jij er ook geen krampen bij? Ik heb verder geen buikpijn en ik heb de digitale test van Clearblue gedaan. Stond na 30 seconden al 'zwanger'.
    Irritant hè die onzekerheid? Jij mag dus niet lang de HA?

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Poema, een enorme onzekerheid allemaal.
    Ik testte 8 dagen na nod heel licht positief, op die dag enorm veel bloedverlies met stolsels e.d. 11 dagen na nod nog eens getest en superpositief. Eerste echo mooi vruchtzakje gezien.
    Toen opnieuw wat bloedverlies. Weer getest. Clear blue op de halve minuut zwanger. Bloedverlies was gestopt.
    Ik voelde me zo zwanger en besloot op week 6 nog eens te testen, overtuigd van dat ik een knaltest zou krijgen. En toen een miniem streepje op de een en niet zwanger op clear blue. Echo gaf afgelopen Woensdag aan, kleiner vruchtzakje dus echt niet goed.
    Hier is het dus helaas niet goed afgelopen.
    Maar ik heb ook veel succesverhalen gelezen.
    Toch denk ik dat bij mijn eerste bloeding al iets mis is gegaan.
    En de tweede heeft dat dan bevestigd. Wel heel raar, dat ik me daarna super zwanger voelde en die kwaaltjes zijn nog niet helemaal weg. Maar spanning doet ook een hoop met je lijf.
    Ik wil je veel succes wensen. Hoop dat het goed zit bij je.

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    O ja en ik heb ook niet echt krampen gehad.
    Dus dat zegt ook niet altijd alles en geen helder bloed overigens.
    Bij mij liep het dus helaas niet goed af, hoop dat het bij jullie wel goed af mag lopen. Ik duim voor jullie

6. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ja het blijft spannend. Vandaag een test van Clearbleu gedaan met tijdsindicatie en die zegt dat ik nu 4 à 5 weken zou moeten zijn. Dat zou ook kunnen gezien voorgaande menstruatie en eisprpng. Maar volgens dokter kan hormoon twee weken in lichaam blijven na miskraam dus ja.
    Hopelijk word ik maandag wat wijzer bij de sinter en anders hopelijk snel een echo...
    @musicalfan; wat rot voor je dat het bij jou slecht is afgelopen ... Hoe is het nu met je?

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Hey Poema

Als jouw test nu 4-5 weken aangeeft zal het vast wel goed zijn.
    Als je volgende week weer test en hij geeft minder aan, dan is het vaak niet goed.
    Maar vooralsnog heb ik dan wel goede hoop voor je. Ik zal voor je duimen.

Met mij gaat het overigens wel. Ik was nog niet zo ver 6,5/7 weken. Maar toch, zodra je een positieve test in je handen hebt, dan wil je toch dat het goed gaat natuurlijk. Het rare bij mij was veel bloedverlies en daarna toch die positieve testen. Dus misschien inderdaad dat dit hormoon langer blijft zitten? Ik weet het niet.
    Nu veel buikpijn, maar ook rare restjes (sorry) wat ik verlies ofzo. Weet niet of dit nu een ongi wordt die doorzet. Ik hoop het eigenlijk wel, want dan weet ik wel duidelijk waar ik aan toe ben.

Succes Maandag bij de dokter in ieder geval. Hoop dat hij je een beetje kan gerust stellen. En is het bloedverlies wel opgehouden? Want je had dit twee weken lang, of lees ik dit verkeerd?

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hoi hoi

het klopt idd dat er niet altijd wat aan de hand hoeft te zijn.. ik ben vooral aan het begin vaak en ebst veel bloed verloren.. helderrood, krampen en wat stolsels.. vroege echo gekregen in het zh en alles was goed. hartje klopte en alles zag er goed uit.. na 2 weken weer (ong. 9wk), weer echo gehad, alles was goed, kindje groeide goed..
    nouja zo'n beetje zo doorgegaan tot eind van de zwangerschap..
    Ik heb zo vaak gedacht: Nou nu is het echt wel over hoor.. maar niet dus..ondertussen mogen bij al bijna 6mnd van ons mannetje genieten.. het enige wat je kan doen is afwachten helaas..

9. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Het bloeden is opgehouden. Sinds drie dagen niets meer. En daarvoor wat bruinig spul. Ik heb stiekem ook wel goede hoop eigenlijk. Maar het kan alle kanten nog op volgens mij... Ik hoop inderdaad dat ik maandag wat wijzer wordt. Maar zal best echt gerustgesteld zijn als ik een kloppend hartje Al zien bij een echo...

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    @musicalfan dankjewel voor je lieve woorden! Ik duim ook voor jou dat je snel weer zwanger wordt.

11. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    vanmorgen bij de dokter geweest, maar ze kan er niets over zeggen. Als ik inderdaad pas 4 a 5 weken zwanger ben, kunnen ze nog niets voelen. Moet nu over twee weken echo laten maken. Dus nog langer in spanning...
    Bloeden is echt helemaal gestopt sinds afgelopen donderdag en zaterdag dus clearbluetest met als uitslag 2-3 weken (dus 4-5 weken zwanger...) Ik vind het echt zo spannend en weet niet hoe ik die twee weken door moet komen eigenlijk... Heeft het nu zin om dit weekend nogmaals te testen?

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Tja, die onzekerheid maakt je gek. Ik heb wekenlang alleen maar gepiekerd en had hoop, alleen mocht het dus niet zo zijn.

Dus hoop voor jou dat je in die twee weken veel afleiding hebt.
    Doe wat je gevoel je ingeeft. Want als je test en het streepje is lichter of clear blue zegt 1-2 is dat niet goed. Anderzijds is mijn ervaring wel doordat ik dit had gedaan dat ik op een andere manier naar de echo toe ging. Ik ging er daardoor ook wel vanuit dat het niet goed zat. En als ik de test niet had gedaan had ik me verheugd om een kloppend hartje te zien wat er dus niet was. Dan was de klap nog harder aangekomen.
    Dus ik zou je gevoel volgen. Hoop dat het allemaal goed zit bij je. Misschien was het wel innestelingsbloeding. Overigens komen er vaak bloedingen voor in het begin van de zwangerschap heb ik gelezen waarvan het dus ook heel vaak goed gaat. Daar duim ik voor dat dit zo is bij jou.

Hier intussen wel ongi geworden. Weet in ieder geval waar ik aan toe ben en kan hopelijk zsm weer beginnen.

Succes met de weken doorkomen!

13. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ben ik weer. Ik kan pas op 18 juni een echo laten maken... tot die tijd zit ik dus nog in onzekerheid... Heb geen bloedverlies meer gehad overigens. Dus ja... kan alle kanten nog op denk ik dan maar.

14. touwtje

touwtje Actief lid

Apr 14, 2010
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Poema,

Wat spannend zeg! Ik hoop dat het goed gaat! Laat je het wel even weten?

Liefs

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    18 Juni, dat duurt nog even. Moeilijk hoor meid.
    In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou van mij.
    Hoop dat je je goed voelt en dat het van binnen allemaal goed zit.

Liefs

16. Wat spannend zeg... en wat moet je nog lang wachten... ik hoop voor je op een mooie echo de 28e!!

17. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Ja duurt nog vreselijk lang. Hopelijk gaan de dagne. Snel voorbij. Ik heb geen echt bloedverlies meer gehad maar wel een beetje bruinig slijm vandaag en gisteren. Maak me gelijk weer zorgen. Gisteren nog een gewone digitale test gedaan zonder indicatie en gaf zwanger aan. Ben van plan om volgende week weer met indicator te doen. Kijken of dat qua weken is toegenomen of afgenomen. Echt vreselijk die onzekerheid...

18. C78

C78 Niet meer actief

Wat vervelend om nog zo lang in spanning te moeten zitten.
    Geen bloed verlies verder is natuurlijk wel een goed teken!

Succes met wachten en sterkte!

Share This Page