Positieve test, geen pijnlijke/stevigere borsten.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mamarieke1978, Aug 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamarieke1978

Mamarieke1978 Nieuw lid

Apr 12, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Mamarieke1978, Aug 16, 2015
    Last edited: Aug 16, 2015
    Hallo, hallo!

Afgelopen vrijdagavond, na een missed abortion in april, gelukkig weer een positieve test in handen! Alleen waar ik de vorige 4 zwangerschappen (2 uitgedragen) aan kon herkennen al voor de test, is nu geen een teken van!
    Geen pijnlijke borsten en ze zijn nog net zo slap als een paar weken terug... :)
    Verder natuurlijk zowiezo nog maar weinig klachten op een flink opgezette buik na.
    Maar voor mij dus nu de vraag of alles dan wel goed is, of wederom een teken dat het niet goed zit. Erg apart om nog geen greintje verschil te voelen aan mijn borsten nu!

Benieuwd! Groetjes en alvast bedankt!

Ps daarnaast een vraag over alcohol en rauw vlees in de 3e/4e week.

Zwanger worden gaat bij ons niet zo makkelijk en deze keer hadden we niet kunnen vrijen rond de dag dat mijn ovulatietest de beste optie aangaf.

Heel verrassend dus dat we nu toch zwanger zijn. Alleen heb ik dus in die 3e en 4e week, waarin we het meerendeel op vakantie waren, bijna dagelijks wel wat alcohol gedronken. Omdat ik ervanuit ging dat we niet zwanger zouden kunnen zijn. Meestal maar een paar slokjes wijn, maar ook enkele dagen dat ik bij het eten zelf wel een glaasje heb gedronken. En op mijn verjaardag wel 2 glaasjes wijn op 1 dag, maar dat is dan ook de enige keer geweest dat ik 2 glazen heb gehad.

Daarnaast heb ik een paar dagen na mijn eisprong sushi gegeten (zelf gemaakt met rauwe zalm en rauwe forel), een niet goed doorbakken ei gehad een paar dagen terug en (waar ik me het meeste zorgen over maak); prepare gegeten. Dat is een soort filet americain (in Belgie).

Dom dom dom achteraf.
    Weet ook niet of ik ooit al ben getest of ik al eerder listeria/toxoplasmose heb gehad.

Maar dat in combinatie met geen veranderingen aan mijn borsten zorgt nu wel voor een ongerust gevoel.

2. Mamarieke1978

Mamarieke1978 Nieuw lid

Apr 12, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Wat mij betreft hoeft mijn vraag niet meer beantwoord te worden, is niet echt actueel mee nu.
    Succes met het antwoorden van alle andere vragen.
    Groetjes.

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Marieke,

prima, bedankt.]

groetjes Brigitte

Share This Page