Positieve test gehad

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Deebie, Dec 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan van MatCare. Deze werd na 3 minuten al positief (zie album). Mijn vriendin en man zagen ook dat deze gewoon positief was. Ik heb de test van mijn dochter altijd bewaard en wilde dat met deze test ook doen. Toen ik klaar was met stofzuigen en weer naar mijn test liep was deze streep verdwenen :( :(
    Ik heb eerst even op internet zitten zoeken en ik kwam erachter dat er meer meiden last van hebben bij MatCare en omdat de test pas verdween na ongeveer 20 minuten moest ik er dus vanuit gaan dat ik gewoon zwanger kon zijn. Dit mijn gevoel dus bevestigde, want ik dacht idd zwanger te zijn omdat ik veel dingen herkende van de zwangerschap van mijn dochter. Toch had ik sinds maandagmiddag een ander gevoel en ging twijfelen aan die streep die verdween. Test gedaan middag op de dag en die was negatief :cry: :cry: . Ik ben toen naar de C1000 gefietst en heb een eigenmerk test gekocht en om 16.00 uur een test gedaan en ook deze was weer negatief :cry:
    Alle hoop was dus verdwenen en vanmorgen wederom een test gedaan van Matcare en ook deze was negatief. Er is nog steeds geen ongi te bekennen......en ik weet wat ze zeggen: geen bloed geeft moed! maar ben gewoon verdrietig omdat ik die positieve test gehad heb.
    Liefs, Debbie

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    3,422
    0
    0
    Brabant
    tjongejonge, dat is wat!

Morgenvroeg als eerste met ochtendurine testen! En ik ga heeeeel hard voor je duimen!

Sterkte!

3. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Deebie, ik ken geen matcare, die hebt ik nooit, maar volgens mij zijn het die testen waarover ik heb gehoord, dat ze vaak een licht lijntje geven en dat de controlestreep echt net zo donker moet zijn als de teststreep...............

4. Que

Que Niet meer actief

test nog een keer met clear bleu.

Die zijn erg betrouwbaar. En probeer dat met je eerste ochtendurine.

5. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Dit is ook weer echt iets voor mij ;) Ik wacht gewoon nog even met testen. Mijn dochter is zaterdag jarig en mocht ik niet ongi zijn wacht ik gewoon nog even tot na het weekend. A.s. weekend is háár weekend en maandag ben ik weer aan de beurt ;)

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Ik hoorde ook goede berichten over die van testen van de kruidvat.. 2 voor 5,- misschien een idee?

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Of een CB digitaal!

8. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    matcare is geen test die alleen goed is als die strepen even donker zijn. Bij mij waren ook strepen zoals jj ze had en ik was echt zwanger. het zijn de Romed testen waarbij teststreep even donker of donkerder moet zijn.

wel vreemd dat alle andere testen nu nega zijn. Ik zou gaan voor de kruidvat 2 voor 5..

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kzou nog even testen morgenochtend met ochtend urine.. dan neem je bv die van kruidvat.. 2 voor 4,99.. want het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG in je urine had zitten smiddags...

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Oh meid, wat ontzettend balen voor je!
    Eerst helemaal happy de peppy en dan gewoon die streep weg!

Ik hoop dat je morgenochtend twee dikke vette strepen hebt.

Ik duim in elk geval al hard voor je!

Share This Page