Een heel lichtroze streepje...Wel/ of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door twijfelaartje, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Vanmorgen test gedaan en er kwam een heel licht roze streepje tevoorschijn. Hij kwam ook ech tniet eerder dan na drie minuten te voorschijn. Is het nu wel of niet?
    Bij de eerste was het zo duidelijk, toen kwam het testlijntje onderhand eerder dan de controle lijn. Nu ben ik toch best een beetje onzeker! iemand ervaring hiermee?

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    een streep is een streep, heb je geen foto?

voorzichtige felicitaties ;)

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    jah foto ?

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jep net wat Majkuh zegt; een streep is een streep!
    Ben je overtijd?

5. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Vandaag moest ik ongesteld worden en dat was ik dus niet. Maar ik voel me wel ongesteld... Ik heb geprobeerd een foto te nemen maar lukte niet echt. Komt niet echt over. En nu we een paar uur verder zijn is het streepje wel donkerder maar dat telt niet natuurlijk.

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

over 2 daagjes nog een keer testen, kijken of het streepje al wat donkerder is..
    een streep is een streep maar ik snap best dat je nog twijfeld... met welke test heb je getest?

7. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Mat Care. Dezelfde als die ik bij mijn eerste had. De eerste keer was ook gelijk met ronde 1 zwanger. Ik had er niet op gerekend maar wel gehoopt natuurlijk dat ik het weer ronde 1 raak zou zijn... Ik denk dat als ik vrijdag nog niet ongsteld ben nog een test doe. Ik ben altijd heel regelmatig dus het zou best kunnen.. AAAAHHHH! Zo spannend! Ook al is het de tweedde!

8. i04

i04 Lid

7 nov 2008
    22
    0
    0
    Ik zou inderdaad ook vrijdag testen, dan weet je het zeker. :D
    Veel suc6 vrijdag, hopelijk zie je dan gelijk een streep.
    Het zou een mooi sinterklaascadeau zijn :D :D
    Groetjes Ine

Deel Deze Pagina