Bruine afscheiding

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Curlyyy, Jun 26, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Curlyyy

Curlyyy Nieuw lid

Jun 26, 2022
    1
    0
    1
    Female
    Hoi,

Op 6 en 7 juni had ik wat krampen en bruine afscheiding , waarschijnlijk was dit mijn innesteling. Op 15 juni heb ik positief getest.
    mijn laatste menstruatie begon op 10 mei maar ik heb een onregelmatige cyclus van Max 38 dagen gehad.

nu verlies ik sinds maandag bruine afscheiding. Het is niet super veel, vaak met afvegen en een paar kleine vlekken in mijn ondergoed.

Volgens de verloskundige is het niet erg zolang het niet helder rood is met stolsels. Maar heeft iemand dit ook gehad?

Ik maak me erg zorgen en kan pas 7 juli voor een echo. Zou dat niet eerder kunnen?

Ik heb wel gevoelige opgezette borsten maar ben verder niet misselijk ofzo.
    Help!

2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    Hier rond 6 weken en rond 11 weken een beetje bloedverlies gehad. Die van 11 weken ook rood. Bleek dat ik een klein hematoom had wat daarna ook weg was. Baby heeft er geen last van gehad ;) maar zo lang het bruin is is het oud idd dus dan is het niet zo erg. Kan nog een restje zijn wat in je baarmoeder is blijven zitten van bijvoorbeeld de innesteling.

3. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

Jan 14, 2022
    434
    314
    63
    Female
    Helpende +
    Hier op nod en tot 3 dagen daarna bruinverlies bij afvegen. En toch nu echt 30 weken zwanger. Vond het ook eng.

4. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

Jul 21, 2018
    2,012
    1,557
    113
    Female
    Denk dat een eerdere echo geen meerwaarde heeft. Bloedverlies kan wijzen op dat er wat mis is, maar met dit termijn krijg je geen zekerheid met een echo.

Hopelijk stopt het snel en heb je een mooie echo! Ik had bij mijn zoon rond de 5,5 week bruin bloedverlies, 2 dagen geloof ik. Huidige zwangerschap (34 weken) had ik het 1,5 week voor positieve test met helder bloedverlies, ik dacht dat mijn menstruatie veel te vroeg gekomen was, ook buikpijn. Ook twee miskramen gehad, een begon met bruinverlies rond de 4,5 week en zette ruim een week later door. Andere miskraam was een missed abortion, geen bloedverlies gehad, voelde me erg zwanger (overgeven etc) maar was niet goed.

Share This Page