December 2013 mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Miek22, Mar 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miek22

Miek22 Actief lid

Sep 29, 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Zijn er hier nog dames die al positief getest hebben en uitgerekend zijn in december 2013?

Ik heb zelf gisteren posi getest, terwijl ik dinsdag pas nod heb en ben dus ongeveer 4 weken zwanger.

Lijkt me gezellig hier te kletsen met andere december mama's ;)

2. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Jaaa ik! 4-12 due date volgens mijn berekening ;). Gisteren posi test!

Onwerkelijk nog!

3. marleen96

marleen96 Niet meer actief

Ja hier 6 dec uitgerekend. Zondag positief getest. Morgen 4 weken!

4. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Ik meld me ook vast voorzichting aan:).

Vandaag positief getest (dinsdag nog negatief...). Uitgerekend volgens eigen berekening 04 december...

Vinden jullie het ook zo spannend??? Het is voor mij ons 2e kindje, en ik geloof echt nog niet dat ik zwanger ben. De 1e x had ik hele andere symptomen, en veel sneller een positieve test:(.

5. pline

pline Actief lid

Dec 25, 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik ben ook uitgerekend voor 4-12. Heb maandag positief getest.. .

Spannend allemaal :)

6. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Ow ja, en gefeliciteerd allemaal:D

7. Miek22

Miek22 Actief lid

Sep 29, 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Voor mij is het ook het tweede kindje maar voel me totaal nog niet zwanger. Ben wel misselijk en moe maar heb gewoon totaal niet het idee dat ik zwanger ben.

Ben ook nog wel beetje bang dat het misschien mis gaat.

8. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Idd altijd spannend omdat t nog mis kan gaan! Laatste tijd zoveel gezien in mijn omgeving.

Net omdat ik t nog niet kan geloven een CB gedaan, toch echt ZWANGER:D... Nog steeds vol ongeloof maar happy!

Wanneer en hoe gaan jullie t vertellen?

9. Lijntje86

Lijntje86 Lid

May 30, 2008
    14
    0
    0
    Hier ook afgelopen week positief getest. Uitgerekende datum 3 december.
    Wel erg spannend, is nog zo pril!

Enne... Gefeliciteerd dames!!

10. lisettevers

lisettevers Actief lid

Mar 26, 2013
    409
    2
    18
    breda
    Ja, ik ook, 5 dagen geleden positief getest met een clear blue (3+) dus ben benieuwd naar de eerste echo, 22 april mag ik.
    Mijn uitgerekende datum is 1 december..

11. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Gisteren heeeel licht getest met middag urine en vanmorgen iets duidelijker getest met ochtend urine :) Het waren KV 2 voor 5 euro testen. Hoe is jullie ervaring hiermee?

ps ik heb een nieuw account aangemaakt in overleg met het beheer ivm herkenning :)

Ben 12 december uitgerekend zoals het er nu naar uit ziet.

12. lisettevers

lisettevers Actief lid

Mar 26, 2013
    409
    2
    18
    breda
    @pixel.
    Ik heb goede ervaringen met Kruitvat testen.
    Bij mij direct positief 1 dag na NOD.
    Daarna clear blue test gedaan met indicator, die zei 3+
    Betekent dat ik al 5 of meer weken zwanger zou zijn. Gezien dat niet mogelijk is hecht ik meer waarde aan de kruitvat testen.
    Als je ze een paar dagen later doet, zal je zien dat je test streepje donkerder is dan de eerste keer. Dan weet je dat het goed zit.

Succes!

En natuurlijk GEFELICITEERD!

Ik ben 1 december uitgerekend, tot nu toe, 22 april eerste echo, dan zullen we verder zien.

Fijn weekend

Liefs

13. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    30-3-2013.jpg

Deze is van vanavond!

14. lisettevers

lisettevers Actief lid

Mar 26, 2013
    409
    2
    18
    breda
    Nou dat streepje is wel degelijk te zien, en het is een avondtest!
    Morgen gewoon nog eens testen en dan is het streepje vast donkerder.
    Maar een streepje is een streepje he!

Hoe voel je je?

15. Miek22

Miek22 Actief lid

Sep 29, 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb ook eerst getest met de kruidvat testen, deze waren bij mij ook heel licht en streepje kwam precies in de vijfde minuut. Toen toch maar cb met indicator gedaan en die was heel duidelijk :)

Trouwens allemaal gefeliciteerd he!

Ik heb trouwens geen idee van mn uitgerekende datum want heb zoon onregelmatige cyclus, ik denk dat het ergens tussen 5 en 10 december zal zijn, maar hopelijk weet ik na eerste echo meer.

Fijne Pasen allemaal!

16. lisettevers

lisettevers Actief lid

Mar 26, 2013
    409
    2
    18
    breda
    Spannend als je dat dan niet helemaal zeker weet wanneer je bent uitgerekend.

Voor mij geldt hetzelfde.
    Mijn vorige cyclus was maar 24 dagen. Dus als deze ook zo kort is geweest.
    Dus kan tussen eind november en 1 december liggen.
    We wachten af.
    Ik mag 22 april op intake komen!

17. Miek22

Miek22 Actief lid

Sep 29, 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja zeker spannend allemaal. Ben ook vreselijk ongeduldig haha kan niet wachten tot echo enzo. ;)

18. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Pixel, ik vind jou test echt wel duidelijk voor zo kort zwanger, hoe komt het dat je zo vroeg een test doet (niet negatief bedoeld, zou zelf ook het liefst na het klussen al een test doen;))? Ik heb deze zwangerschap en ook mijn vorige ook getest met KV 2v5. Daarnaast nog wel een digitale van CB, omdat het woord zwanger toch meer zegt (vooral voor ml) dan een streepje... Nu trouwens minder snel een streep dan mijn vorige zwangerschap, maar ook andere/geen symptomen.

Vandaag overigens weer een digitale CB gedaan (tja zitten er 3 in 1 doosje) en de streep is een stuk donkerder dan die van vrijdag!!!

Ik heb de VK nog niet eens gebeld, ga ik dinsdag maar eens doen! Hoop snel terecht te kunnen, eerste echo is meestal met 8 weken, maar vorige keer kreeg ik die met 6weken en 4 dagen!! Ik ga nl. 20 april een weekendje naar de ardenne met de personeelsvereniging, ben dan 7,5 week, het liefst zou ik het dan al (iig aan een de directe collega's) willen vertellen. Het valt al genoeg op als ik niet drink en niet mee doe aan alle activiteiten. Ze vragen met toch iedere week ongeveer of ik al voor de tweede ga/zwanger ben. Ik wil het pas vertellen na een goede echo.

19. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Ik voel me super goed. Wat trekkerig in mijn buik en soms wat minder trek in bepaalde dingen.
    Waarom zo vroege test, tja das puur en alleen door het feit dat ik steeds geen trek had in eten en we helemaal niet bezig waren met zwanger worden. Ergens voelde ik dat het toch zo was....
    Gisteren nog 1 test gedaan 3 dagen voor de dag dat ik ongesteld moest worden en zie hier:

digitaal.jpg

20. pixel27

pixel27 Actief lid

Mar 30, 2013
    313
    0
    0
    Yossie, krijg je met een bepaalde rede zo vroeg een echo of is dat standaard met jouw VK?

Share This Page