Meiden ik heb een licht positieve zwtest in handen. Ik heb echt niets verkeerds gedaan. 10 seconden erin.. Misschien per ongeluk iets verder dan het max streepje? Wat kan allemaal voor een vals positieve test zorgen? Ik upload hem zo. Heb nul symptomen. Weet ook niet of ik eisprong heb gehad. Vorige keer dat ik een positieve ovutest had had ik heel veel afscheiding. Nu niets gevoeld. Dit weekend alleen zaterdagochtend enkele steekjes gevoeld. Mag niet echt een naam hebben. Ik probeer geen hoop te krijgen. Heel hard. Kunnen jullie iets zeggen over wanneer een test vals positief kan zijn allemaal? En hoe ziet die er dan uit?
Ik zie wel wat! Maar ken deze testen verder niet. Spannend!! Je kan er voor de zekerheid nog eentje doen, dan weet je zeker of het klopt
Hmm... Ik ken deze testen ook niet, dus ik kan je helaas niet verder helpen. Maar meid, álles kan, hè . Wie weet! Ik duim!
Ik heb wel eens van iemand gelezen dat hij vals posi was omdat ze idd ook voorbij de max streep had ondergedompeld. Waar zit je in je cyclus? En hoelang waren je vorige cycli? Een zwangerschapstest kan ook op je ei reageren helaas. Ik zie dat je pcos hebt. Dan heb kan je dus vaker een onterechte lh piek hebben waar een zwtest op kan reageren helaas. Even doortesten om te kijken wat er gebeurd.
Heb je een ovulatietest in huis? Misschien heb je je LH-piek op dit moment, daar kan hij ook op reageren. Maar ik hoop voor je dat dit toch van een zwangerschap is natuurlijk.
Ik zie 'm zeker! Maar ook ik heb weleens gehoord dat te ver onderdompelen voor valspositief kan zorgen. Even een ander soort testje (k2v5? Cb digital?) proberen. Mijn duimen draaien iig heeeeel hard voor je
Ik zie ook een tweede streepje. Lees alleen soms negatieve verhalen over de dipsticks van zwanger&kids en 2besure. Ze schijnen soms vals positief aan te geven helaas. En zoals hierboven gezegd kan hij ook op je LH piek reageren. Ik zou door blijven testen en kijken of ie oploopt. Succes!
Ovulatietest was negatief... ik ga er zo nog 1 doen. Heb zo een afspraak bij de dame van de hormoonbalans. Ik ben gek genoeg heel rustig omdat ik heel zeker weet dat dit niet kan kloppen maar stiekem denk je toch: maar hoe dan?
Deze is van 2besure. Eerder waren ze altijd negatief. Ga er vanuit dat deze dat ook is maar doe er zo nog 1tje..
Hoezo zou het niet kunnen kloppen dan? Misschien is het echt gewoon raak? Je kan toch een eisprong hebben gehad zonder dat je het doorhad? Spannend hoor voor je!
Zijn deze testen hetzelfde als die van z&k? Teste k alleen positief mee als het ook positief was! Meningen zíjn flink over deze testen verdeeld, maar hetzelfde geld voor de k2v5! Ik vindt deze positief! Zo begon hij bij mij ook! Wel spannend zeg! Ben benieuwd naar je volgende test! 🍀🍀
Ik zie ook wel een streepje! Ik heb doe testen ook gehad en kreeg echt geen streepje als ik nit zwanger was! Denk toch echt dat als je nog een keer teat en nog is een strwwp hebt dat je echt zwanger bent
Ik duim kei- en keihard voor je! Na bijna 2,5 jaar heb ik nooit een vals-positieve test gehad dus ik geloof daar gewoon echt niet in! Deze moet positief zijn!!
Ik zie ook streep ! Misschien een ander soort test doen ? En foto iets duidelijke maken ? Spannend hoor . Waneer verwachte je je menstruatie ?