Testen blijven negatief, maar wel symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cd28, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Hoi,

Moedeloos en vooral ook verdrietig word ik ervan.. ik ben inmiddels 5 dagen over tijd, heb een opgeblazen gevoel in mijn buik. Iets wat ik alle zwangerschappen heb gehad en echt alleen maar dan heb. Maar de testen blijven wit.

Vorig jaar heb ik, via medicatie, een miskraam gekregen. Dat was de 4e, 2x spontaan en de 3e met curettage. Na de curettage Asherman gekregen met alle ellende van dien. Toch uiteindelijk nog spontaan een dochter gekregen waar we dolgelukkig mee zijn. De wens voor een 2e is groot. Vorig jaar dus weer een miskraam. Omdat ik asherman heb was weg halen geen optie. Uiteindelijk heeft het 8 maand geduurd voor het weg was. Dit was behoorlijk slopend. Daarna met goede hoop naar het ziekenhuis gegaan om te horen hoe ze ons zouden gaan helpen. Helaas kregen we daar de boodschap dat ze dat dus waarschijnlijk niet gaan doen aangezien er geen verklaring is voor de miskramen. Uiteindelijk hebben ze ons 1x IVF 'beloofd'. Omdat we zelf willen weten waar het dan aan ligt gaan we weer naar UZ Gent. Hier zijn we ook geweest voor onze dochter geboren werd.

Maar nu.. Ben dus 5 dagen over tijd, heb de symptomen die ik de vorige zwangerschappen ook had maar de testen blijven wit. Ik heb vanmorgen weer getest en witter kan het niet worden helaas..
    Wat nu? Ik heb pas over 2 weken een gesprek in het ziekenhuis, dit is de intake voor de IVF.

Maar zou er nog hoop zijn of is er iets anders aan de hand? Ik weet het echt niet meer...

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Hoe heb je je eisprong gevonden? En als je testen negatief zijn, dan ben je niet zwanger, of je hebt te vroeg getest. Zelfs bij de meest regelmatige persoon kan het zijn dat er zomaar eens een cyclus overgeslagen wordt.

3. Luthien31

Luthien31 Actief lid

9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    Van mij uit helaas geen positief nieuws. Ik heb namelijk vaker gehad dat ik een week of meer overtijd was, en allerlei symptomen had (oa opgezette en pijnlijke borsten, heel veel misselijk, hoofdpijn (heb ik anders nooit), en een trekkerig gevoel in mijn buik). Alleen was ik niet zwanger, mijn testen bleven ook wit.
    Ik zou gewoon naar de afspraak in het ziekenhuis gaan en daar dit verhaal ook gewoon voorleggen als je voor die tijd nog geen menstruatie gehad hebt.
    Het lastigste blijft natuurlijk die onduidelijkheid, de testen zeggen het ene en je gevoel en lijf zeggen het andere. Helaas kun je niets doen aan die onduidelijkheid behalve afwachten =(

4. Roseline

Roseline Niet meer actief

Wat verdrietig dat je al zoveel miskramen hebt gehad en wat balen dat je nu niet ongesteld bent geworden en de testen wit blijven. Er zit helaas niet anders op dan afwachten. 2 weken is gelukkig niet meer super lang en misschien word je voor die tijd gewoon uit jezelf ongesteld. Het lichaam blijf een raar ding, bij mij was er ook nooit een pijl op te trekken. Ik had ook elke maand symptomen, maar gewoon elke maand ongi. Succes met afwachten, hopelijk snel duidelijkheid.

Deel Deze Pagina