Positieve test? Kv2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suusje83, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Zo'n streepje heb ik ook! Hopelijk voor ons beide goed nieuws!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmmm, ik denk ook zwanger, alleen heeft Loe hier ook een topic lopen. Haar man is gesterilisseerd, ze hebben een condoom gebruikt en bloedtest is negatief.
    Echter, geeft haar Kruidvattest ook een vaag tweede lijntje.

Ik hoop dat jij over een paar dagen een knaltest hebt waar je niet omheen kunt!

3. BeBe79

BeBe79 Lid

25 okt 2010
    14
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb 2 keer getest met 2 dagen ertussen....2 keer een lichte plus....dat zou moeten betekenen dat ik zwanger ben, maar geloof het nog niet na 3 jaar proberen. 6 dec eerste echo.....

Vorige week voelde ik van alles deze week niks....zou het foute boel zijn?

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zie hem! Al stiekem opnieuw getest? :p

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Naar de test van lou zou ik de kv testen niet meer vertrouwen, ik zou als ik jou was, dan eerder een cb digi met indicator doen~!
    Die geeft namelijk even snel als de kv aan, dat is mijn ervaring!

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik zie wel wat, maar zoals gezegd na de (meerdere) testen van Loe met een streepje, vertrouw ik zulke lichte streepjes niet meer van het kv alleen als er gewoon echt een roze streep meteen tevoorschijn komt.
    Van testpoint (Etos) heb je naast de casette, ook een extra gevoelige test in die lijn, gevoeliger dan kv en cb digitaal met indicator. Ik denk dat je die eens moet proberen.
    Succes iig.

7. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties! Ik kon idd niet wachten en heb vanmiddag nog een test gedaan, alleen wel de zelfde (kv2v5)
    Zelfde tweede streepje.. Heb het hele verhaal van loe gelezen, best wel onzeker nu!! Morgen vang ik urine op en ga eerst bij Etos een ander merk test halen! In de tussentijd ga ik snel naar bed dan denk ik er niet de hele tijd aan.;)

8. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Hoop het niet dat het foute boel is! Je kunt er niks van zeggen. Vervelend hè al die onzekerheid! Hopelijk een mooie echo voor jou 6 dec

9. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    #29 Suusje83, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
    Vanmorgen weer getest maar nu met cb (vergeten dat ik er nog een had). Weet niet of het voor jullie goed zichtbaar is maar deze is gelukkig ook positief!
    Opluchting! Heel slecht geslapen vannacht.

image.jpg

10. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    #30 Suusje83, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
    Niet heel erg duidelijk voor jullie zie ik..

11. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Sensitest werkte bij mij niet echt. Was een heel licht streepje. In de middag weer getest met kv2v5 (vriendin gebracht) en die was heel duidelijk in vergelijking met sensitest. Uurtje daarna clearblue digi en die was zelfs zonder geconcentreerde urine ZWANGER 1-2 dus zou die halen als ik jou qas! (waa,3 dg voor nod)

Deel Deze Pagina