Zien jullie iets? Ik zou oorspronkelijk mijn nod de 29ste hebben.. Heb 3 dagen bloed verloren... vanaf de 23ste in de avond.. Nu had ik 20 uur niks meer eigenlijk.. alleen net een klein beetje nog met afvegen... Ik heb ovutesten gedaan en heb mijn eisprong echt de 15e gevoeld. Wel denk ik dat de streep dunner is dan de controlestreep... Ben nu best wel onzeker...
Had ook met twee zwangerschappen met die termijn wat bloedverlies. Eerste is mijn jongste zoon geworden, tweede een MA met 11 weken. Als het goed is wordt je test nu donkerder..
deze foto heb ik net gemaakt.. hijs nu wat opgedroogd.. Heb wel nu weer steeds wat bloedverlies... zie het niet zo licht in allemaal..:x Dankjewel voor de reacties... Een mama had ook bloedverlies, en is een keer goed afgelopen.. Nog meer ervaren mama's?
@mich: op deze foto zie ik idd duidelijk dat ie recht is mijn fout.. hoop voor je dat het goed gaat meid.. en dat hij toch duidelijker word
Op die laatste foto is idd een streepje te zien.. Ik denk dat je niets anders kan doen dan afwachten hopelijk is het gewoon een heftige innestelingsbloeding!
Ik hoop het van harte meid! Ik zie wel een streepje maar zit ie niet iets te links..volgens mij moet het streepje iets meer naar rechts zitten Ik hoop het van harte, maar ik weet het niet zeker...sorry
ik zie ook een streep maar je bent nog zo vroeg en met het bloeden is het wel spannend. het is afwachten denk ik duim voor een knaller!
mich ik zie zeker wat mar naar de test van loe vertrouw ik ze voor geen meter meer. Ik zou een cb digi met indicator doen! Dan weet je het zeker, met zo streeje had ik zeker een posi digi test!