Graag wilde ik even jullie bevindingen. Zelf denk ik gewoon even afwachten, maar mijn naaste omgeving zegt ik moet niet wachten. Zie hieronder mijn verhaal. Afgelopen juli is mijn spiraal eruit gegaan, toen ben ik aan de pil begonnen. nou is het zo, dat mijn moeder mij 5 december vroeg, tegen beter weten in, (zij vond mijn lichaam en gezicht veranderd,) wanneer ik was uitgerekend. Ik had pijn aan mijn borsten, maar dit heb ik nadat mijn spiraal eruit is regelmatig. die week was mijn ovulatie. afgelopen woensdag moest ik ongesteld worden, mijn stopweek. echter ben ik dit niet geworden, donderdag een test gedaan, negatief. zaterdag licht roze afscheiding, dus ik dacht ik word ongesteld. echter zette dit niet door . zondag avond weer getest, positief maandag ochtend zag ik mijn moeder weer en het eerste wat zij vroeg is , ben jij wel ongesteld geworden? Vandaag een echo gehad, ik wilde weten , vanwege de situatie hoe ver ik zou zijn. Er was niks te zien, behalve een verdikt slijmvlies. Bloedgeprikt, hcg van 60, erg laag dus. zij denken aan een vroege mk. volgende week donderdag weer testen, indien positief, weer een echo en bloedprikken. als hcg verhoogd is, en er nog niets te zien is, zal dit waarschijnlijk een bbz zijn ? Ervaringen, adviezen ? Thanks alvast lady's!
Ik hoop dat je echo te vroeg was. Verdikt slijmvlies kan 2 dingen betekenen; ms komt eraan of beginnende zwangerschap. Ik duim dat het de 2e is (mits zwangerschhap gewenst is natuurlijk). Hcg 60 past wel bij een beginnende zwangerschap. Het kan beide kanten op. Spannend
Als je de pil slikt heb je iig geen ovulatie... Tenzij je deze niet goed hebt ingenomen.. Een hcg van 60 duidt wel op een prille zwangerschap. Op een echo is pas iets te zien vanaf een hcg vsn ongeveer 1000. Dus dat ze niks zien is niet gek. Je zal nu ongeveer 4 weken zwanger zijn.
Er zijn uitzonderingen. Ik werd zelfs 2x zwanger met de pil. Al geef ik eerlijk toe dat bij de eerste keer niet goed had ingenomen. Maar bij de 2e x geen dag gemist. Vervolgens 8 jaar lang (andere) pil, stoppen en meteen zwanger zonder ms/ bloeding tussendoor.
Echt even afwachten tot de volgende controle. Zolang je nog hcg in je bloed hebt zul je er nog zwanger uitzien en voelen. Maar dat zegt verder niks over de vitaliteit van deze zwangerschap.
Je echo is veeeeeeel te vroeg geweest, als je donderdag negatief hebt getest en zondag pas positief zal je nog voor de 4 weken getest hebben. Met een beetje geluk is er met 5+ iets te zien op de echo, en dan moet je denken aan een vruchtzakje meer niet. Dus je zal echt even moeten afwachten en over een week of 2 nog een echo laten maken.
Thanks lady's! mijn zoontje van 6 is ook door de pil heen gekomen inderdaad, dus ik denk dat ik 1 van de uitzonderingen ben? ook nooit 1 pil gemist, niet ziek geweest, geen antibiotica etc. maargoed , ik denk inderdaad dat ik dan te vroeg was. hoewel ik toen wel al een week overtijd was. dus als je terug rekent naar de eerste dag van laatste ongesteldheid, zou ik dus dan 5 weken moeten zijn geweest. kan zijn dat dit door de pil helemaal niet meer zo te berekenen valt, wie weet .. as. donderdag lijkt nog zo ver haha! Ik zal jullie op de hoogte brengen van de uitslagen! Fijne dagen! x Ashley
Overtijd weet je niet want je heb eigenlijk bij de pil geen eisprong, dus kan toch dat de eisprong later is dan je denkt. Ik denk niet dat je de moed al op moet geven Ben benieuwd, ik ga je even volgen
update . helaas sinds gister middag helder bloedverlies, slijmerig, kleine stolseltjes .. geen pijn of krampen. denk toch dat de gyn. gelijk had en dat dit een vroege miskraam is geweest . zal het jullie donderdag wel laten weten !