Afwachten miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cupcakefan, 27 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcakefan

16 okt 2011
    84
    0
    6
    NULL
    Zoals mij titel al zegt ben ik in afwachting van een miskraam.
    Ik zie erg op tegen curretage (cytotec al geprobeerd), en buiten dat ben ik heel benieuwd naar vrouwen die hebben afgewacht op een spontane miskraam, en of dat lang duurde?

2. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Hoi cupcakefan.
    ik ben ook aan het wachten tot het lege vruchtzakje in mijn baarmoeder naar buiten komt. Zit er nu al 8 weken. Cytotec heeft bij mij toe ook niks uitgehaald. Ik ga donderdag weer naar de verloskundige. Ik ben benieuwd wat die er dan van zegt. Afwachten heeft ook mijn voorkeur boven curettage. Eens zal dat vruchtzakje toch naar buiten moeten komen? Jij ook veel sterkte...

3. Cupcakefan

16 okt 2011
    84
    0
    6
    NULL
    Hoi Manoes

Wat vervelend dat jij ook in deze situatie zit!
    Ik moet morgen weer naar de gynecoloog toe. Al vanaf dag 1 wordt er steeds tegen me gepraat over curretage alsof dat enige optie is. 1 arts gezien die tegen mij gezegd heeft dat er altijd opties zijn, en curetage geen moeten is. Het is het meest praktische omdat je er snel vanaf bent, en mensen niet meer willen wachten en met een curretage is dat ook niet per se nodig. Hoe dan ook, komt het eruit zei de arts.
    Ik voel me een beetje van de oude stempel, zolang het medisch niet per se noodzakelijk is, wil ik liever geen curretage. Ik wacht ook al een tijdje en heb al 4 dagen cytotec geslikt. Heb stolsels verloren en paar keer gedacht dat het het vruchtzakje zou kunnen zijn, maar helaas. Wel wordt het vruchtzakje kleiner en was een beetje aan het verschrompelen. De arts zei afgelopen week al, kom over een paar dagen terug, maar ik adviseer je een curretage te doen als het dan niet weg is.
    Ik voel me niet zwanger meer, ik heb er geen last van, ik voel me weer mijzelf. Emotioneel gezien voelt het nu meer als "wachten op een mentruatie".
    Ik kreeg al een beetje de indruk dat ik de einge was die zo denkt :)
    Jij ook sterkte meis!

4. Love123

Love123 Actief lid

7 dec 2016
    138
    9
    18
    Ik had ook een leeg vruchtzakje. Ik heb gewacht tot de 13e week in de hoop op een spontane miskraam maar dit kwam niet helaas. Daarna cytotect pillen gebruikt en toen was het er binnen 3 dagen uit. Helaas bleek er opnde nacontrole nog een beetje restweesel te zitten. Daarvoor weer cytotec gekregen maar daar heb ii niet echt op gereageerd. Morgen moet ik weer voor controle.

Wat vervelend dat de cytotec bij jou niet aanslaat. Curretage ben ik ook geen voorstander van.
    Hoelang zou jij nu zwanger moeten zijn?

5. Cupcakefan

16 okt 2011
    84
    0
    6
    NULL
    Vervelend love123. Wel fijn dat de tabletten bij jou wel wat werk gedaan hebben. Hopenlijk kan je dat restweefsel ook nog kwijtraken.
    Ik zou nu 11 weken moeten zijn.

6. ashleym

ashleym Lid

22 dec 2016
    14
    0
    0
    wat vervelend dames!

4 jaar geleden kreeg ik lichte pijn in mijn buik, ik was toen 8 weken zwanger. ben op controle geweest en het hartje kloptte niet meer.
    mij is toen geadviseerd om max 2 weken te wachten op een spontane mk. ivm infecties die kunnen ontstaan. deze kwam niet en toen heb ik een curretage ondergaan.
    ik heb dit niet als vervelend, naar of zwaar ervaren.

het is inderdaad net hoe je erover denkt ..
    Sterkte en succes in het maken van je keuze en het proces !

Deel Deze Pagina