positieve test, licht bloedverlies en buikpijn...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby90, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Eergisteren een licht positieve zwangerschapstest (11dpo), gisteren ook een licht positieve zwangerschapstest (andere test). Gisteren wat roze verlies en vandaag helaas ook al vanaf toen ik opstond en af en toe een beetje buikpijn:(. Ik heb het ziekenhuis gebeld waar wij sinds kort lopen maar die zeggen dat ik moet afwachten. Ik mag niet komen voor bloedprikken.
    Het heeft zo lang geduurd voordat ik eindelijk weer zwanger werd... en nu dit:( Mijn borsten deden eergisteren meer pijn dan gister en vandaag. Ik voel ze af en toe, beetje steken ofzo maar verder geen opluchting meer als ik mijn bh uitdoe zoals ik dat eergisteren en daarvoor wel had.
    Ik ben zo zenuwachtig:( Zit helemaal in de stress, ik hoop zo dat het goed gaat!!!!!

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Vervelend he die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Ik weet sinds kort ook dat ik zwanger ben, na 5 jaar middels ivf. Nu heb ik dagenlang bruin/roze verlies gehad, en gister echt een ernstige bloeding. Ben naar het ziekenhuis geweest, mijn hcg was in 1 dag gestegen van 20,000 naar 27856 en de gemaakte echo was helemaal in orde. Er komt vaker bloedverlies voor, dus houd de moed erin. Weet wel hoe onzeker je ervan kan zijn.

Sterkte...

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    dat van die borsten zou ik me geen zorgen over maken . kan per dag verschillend hoor, de symptomen.
    bloedverlies natuurlijk niet zo fijn, het kan fout zijn, maar het kan ook goed gaan, dat lees ik hier vaak genoeg (alhoewel bij mij ook 2x fout gegaan).
    heel veel sterkte meid! xxx

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik duim dat alles toch goed gaat !veel sterkte,dat afwachten is vreselijk,de tijd kruipt voorbij :(

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hey baby90,

hoe gaat het nu??

Deel Deze Pagina