Net zwanger, pijn in borsten WEG! Help

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Hopee, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopee

Hopee Nieuw lid

Nov 4, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ,
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. (1 dag voor NOD)
    Ik heb helaas eerder 3 keer een miskraam gehad.
    De afgelopen dagen had ik last van mijn borsten, maar dat is nu compleet verdwenen. Kan ik er van uit gaan dat ik weer een miskraam krijg? Of komt dit vaker voor en is dit geen voorteken van een miskraam ?

Alvast bedankt!
    Liefs.

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Hallo Hope,

Kwaaltjes die komen en gaan! dus ik zou me niet per direct zulke zorgen maken. Als jij geen last hebt van (hevige) krampen (kleine krampjes kunnen er bij horen) dan zou ik er lekker van gaan genieten.

Gefeliciteerd!

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Niet meteen druk om maken! Ene moment moet ik ze vasthouden als ik van de trap af loop en t andere moment heb ik totaal nergens last van...

4. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,338
    302
    83
    Ben nu 6 weken zwanger en bij mij komt de pijn in mijn borsten evensnel als dat het weer weggaat. Heb er de ene dag meer last van dan de andere, maar ook per dagdeel kan het verschillen.
    Maakte me ook erg ongerust in het begin dat ik ze soms niet voelde, maar ben er nu wel van overtuigd dat het kan komen en gaan.

Begrijp echter wel de angst die je hebt ivm met eerdere miskramen, maar het weg zijn van pijn in je borsten hoeft dus niet perse iets te betekenen.

5. Knuffel1

Knuffel1 Nieuw lid

Nov 5, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo..
    Ik ben nieuw hier.

Ik had eens een vraagje.. Mijn vruchtbaarste periode was rond 29/10. Nu vrijdag hebben wij seks gehad en sinds vant weekend ben ik misselijk en heb ik ze gerommel in mijn buik soms ook krampen in mijn buik. En dan sinds vandaag staan mijn tepels heel erg gevoelig.. Ik weet niet wat ik hier van moet denke....

We hebben al 2 kindjes maar zo geen symptomen..
    Wie weet meer?

6. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    Hier al de hele zwangerschap last van m'n bosten maar ook momenten dat ze even geen pijn doen . Niet onzeker van worden hoor kwaaltjes komen en gaan ! Pas zorgen maken bij bloedverlies anders word je gek van de stress en spanning .

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    Test doen rond je NOD , symptomen kunnen je ook voor de gek houden nl .. Dacht het ook een keer zeker te weten , maar BAM ongesteld .. De laatste keer alleen gevoelige borsten en hop zwanger . Succes !

8. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey Hope!

Zoals velen hier zeggen gaan de kwaaltjes op en af, het kan idd zijn dat je borsten even pijn doen en dan weer niet.. het is normaal maar zeker zeker ben je nooit helemaal.. al zeker niet nadat je 3 miskramen gehad hebt.

Ik kan heel goed verstaan dat je je zorgen gaat maken bij die dingen, ik had het ook heel erg.
    Maar helaas was bij mij dit een slecht teken, toen ik mijn miskramen gehad heb had ik beide keer geen pijn meer in de borsten, van de ene dag op de andere :(
    Maar dat is bij iedereen niet zo, dus ik wil je geen schrik aanjagen!
    Alleen had ik ook er een nare ervaring mee..

Nu ben ik ondertss alweer bijna 14weekjes zwanger, dit is dus de derde keer dat ik zwanger ben.. had op de dag van mijn nod pijnlijke borsten en die zijn blijven aanhouden tot de dag van vandaag nog steeds.. ik kan je zeggen dat ik echt heel veel pijn heb nu, heb last als ik er soms tegen bots ofzo.. maar ik klaag niet hoor!! Ik neem er alles graag bij, het maakt je net iets zekerder ookal zegt het helemaal niets want ik ken dan ook meisjes die bv geen goed vruchtje hadden zitten en toch nog steeds van alle kwaaltjes hadden...

Probeer zo rustig mogelijk te blijven en niet teveel gaan opzoeken, ik spreek uit ondervinding.. bij deze zwangerschap heb ik het beperkt gehouden en de tijd gaat tot nu toe redelijk snel!

Wann heb je je eerste echo? Veel succes meid en geen zorgen maken hoor, tis zo verschillend bij iedereen en alle kwaaltjes komen en verdwijnen soms...

9. Hopee

Hopee Nieuw lid

Nov 4, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super leuk dat jullie allemaal reageren.
    Sterrr, ik snap helemaal dat je die borst pijn maar al te graag hebt!
    Mijn borst pijn is nogsteeds verdwenen. Maar lage rug pijn, beetje buikpijn en af en toe misselijk heb ik gelukkig nog steeds dus daar haal ik maar hoop uit.

10. Dreambaby

Dreambaby Niet meer actief

Borsten kwamen en gingen bij m'n zoon. Nu 0,00 aan klachten......

11. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij kwam en ging de pijn.... Nu nog steeds. Het ene moment heb ik er een paar dagen last van en het andere moment helemaal niet.
    Zelfde was met de misselijkheid en andere voorkomende klachten....

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik vond het ook heel gek. Het ene moment voelde ik me echt zwanger en het andere moment alsof er niets was veranderd....

Share This Page