Hallo dames, Ik heb een vraagje. We zijn al een poosje bezig voor een tweede wonder. Na twee miskramen voel ik mij echt zwanger nu. Maar ben weer zo bang. Ik herkende van de week veel kwaaltjes van mijn eerste goede zwangerschap. Maar gister avond had ik iets bruine slijm verloren dacht dat ik ongesteld was geworden dit heeft niet door gezet dus vanochtend test gedaan en deze was positief 4 dagen voor nod. Nu vanmiddag weer beetje bruin slijm verlies. Wie herkent dit? Liefs een hoopvolle mama
He Kimberley, Ik ben morgen 5 weken zwanger en had 3 dagen voor NOD bruin verlies. Het werd helaas ook rood en met stolsels en de hele bende. Ik dacht het is zeker over maar had een positieve bloedtest. Een paar dagen wederom een goede bloedtest met een verdubbeld HCG. Maar ik bloed nog steeds. Het kan dus wel. Morgen ga ik weer naar het ziekenhuis. We moeten er wel rekening mee houden dat het fout kan gaan vanwege het bruin/rood verlies maar het kan ook goed gaan. Helaas kan je alleen afwachten :x Veel succes
Ik heb op 12 en 13 dpo bruin bloedverlies gehad. Met +/- 6 weken roze, beige en wat rood verlies en met 10.5 weken weer rood verlies gehad. Alles is nog steeds goed met ons kindje. Ik heb ook in het begin krampen en steken gehad en het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Bruin bloed is altijd oud bloed en dus iets waar je je geen zorgen om hoeft te maken (al ik dat erg lastig en schrik je je rot vooral met je verleden!)
Jij ook bedankt voor je reactie Braam. En wat fijn dat het goed gaat ☺ Vanochtend had ik nu iets rood bloed en negatieve test. Me er maar weer bij neergelegd. Volgende keer beter. Bedankt dames
Ik heb met zwangerschap van m'n dochter "zo goed als" de hele zwangerschap bloed verloren. Begon bang 5 weken. Soms ook behoorlijk heftig. Maar ze is met 40+2 gezond emmer wereld gekomen. Ik ben bang het bij de 2de ook weer te krijgen. Hoop van niet, want t bezorgd je veel stress. Heb hierdoor ook regelmatig echo's en vlk onderzoeken gehad altijd was alles goed. Sterkte. En gefeliciteerd!
Oh bah,ik lees nu je reactie! Heftig. Al kan t zijn dat de test niet eerlijk is vaak als ie een miskraam hebt moet t zo zijn dat je nog 4-6 weken positief test ivm t HCG hormoon? Of heB ik dat mis? Dat vertelde de huisarts mij toen eens.
Klopt panda beertje normaal hoort er nog hcg in mijn lichaam te zitten dus snapte er al niks van. Maar vriend zei misschien dat de test van gisteren niet goed was maar zwangerschapstest geeft toch niet zomaar positieve streep? Vind het zo spannend. Fijn dat jij je verhaal wou delen en inderdaad het lijkt me zenuw slopend z'n zwangerschap. Maar fijn dat alles toch goed is gegaan. Ik wacht tot vrijdag nu is het weer gestopt het zijn steeds drupje . Dit herken ik niet van de miskramen dit was gelijk veel bloed en stolsels. En met 8 weken en 9.