Hallo allemaal, Sinds dinsdagochtend heb ik licht bloedverlies. Soms stopt het even en dan komt het weer terug. Eind vorige week ook getest en toen was er alleen een héél licht streepje te zien op de dipstick. Omdat het niet echt doorzet en ik nog steeds zo'n honger heb en last van m'n borsten, toch maar een test gedaan. Kruidvat is positief, dipstick geeft nu een duidelijkere streep dan een paar dagen eerder en clearblue geeft 1-2 weken aan. Maar ik maak me een beetje zorgen om het bloedverlies. Het is niet heel veel, kan bij wijze van spreken de hele dag met dezelfde maandverband doen. Iemand ervaring hiermee? Ik word er erg onzeker van merk ik.
Bij mij was het geen goed teken helaas.. Ik kreeg bij 7+6 weken bruinverlies gevolgd door bloedverlies. Overdag wat bloedverlies en 's avonds, 's nachts en begin ochtend niets en vervolgens overdag wel weer. Op 2 na geen stolsels en krampen.. En ook ik kon bij wijze van één dag op een maandverbandje doen.. Helaas week later baarmoeder helemaal leeg.. Het hoeft uiteraard niet bij jou het geval te zijn, maar ga uit van een miskraam, dan kan het alleen maar positief uitpakken mocht het wél goed zitten. Mijn cb was enkele uren voor begin bloedverlies ook nog 3+.
Weet je ongeveer hoeveel dpo je nu bent? Bij 12dpo zou ik denken dat het wel goed kan zitten, bij 15 of 16dpo minder.
Ik denk dat ik m'n eisprong tussen de 13e en 16e ergens geweest moest zijn. Heb meestal een luteale fase van 10 dagen
Maar je had eind vorige week al een licht streepje? Dat was namelijk bijvoorbeeld vrijdag 17 september. Of bedoel jij cyclusdag?
Net weer een testje gedaan. Bovenste is van gister eind van de middag en de onderste foto is van net. Ik zie wel oploop, jullie ook?
Hij is wel donkerder, maar je kunt beter testen van hetzelfde moment op de dag met elkaar vergelijken. Dit kan ook verschil in geconcentreerde urine zijn.
Ik zie ook oploop maar wel licht streepje voor 16 dpo. In combinatie met het lichte bloedverlies is het erg spannend. Bij mijn eerste bbz had ik hetzelfde. Het is 50/50 met bloedverlies. Hopelijk stopt het bloeden snel en heb je gauw een knaller! Als je het niet vertrouwt zou ik wel vragen om een vroege echo, in elk geval om een bbz uit te sluiten. Succes!! Ik duim voor je. Zou zo mooi zijn na die lange tijd voor jullie.
Het kan vanalles zijn meid. Je wil geen bloedverlies zien, maar het hoeft niet meteen een miskraam te zijn. Ik heb 4x bloedverlies gehad. 2x ging het mis. 1 is mijn zoon, de ander zit morgen 10 weken. En steeds op verschillende termijnen. Tussen 11 dpo en 5.3 zwanger. sterkte met afwachten!
Wat lief van je! Ik vermoed toch dat m'n eisprong later is geweest. Gisteren weer getest met Kruidvat test en daar kwam dit uit. Wel oploop met één dag verschil. Op de foto zijn beide testen opgedroogd overigens. Heb contact opgenomen met een praktijk en krijg nu met 8 weken een echo ipv de gebruikelijke 10 weken
Dit is wel een duidelijk verschil. Eventueel een later eitje én late innesteling kan al veel doen natuurlijk. Spannend!