Ik heb vanmorgen een dubbel pak testen van de Kruidvat gekocht. (2 voor 9,49) Nu zie ik later pas dat het andere testen zijn dan die ik de vorige keer van Kruidvat kocht. Deze geven een plusje aan bij zwangerschap, net als die foute Clearblue testen. Tenminste, dat lees ik hier altijd. Zijn deze van de Kruidvat betrouwbaar? Wat is jullie ervaring?
Geven alle zwangerschapstesten indrooglijntjes btw? Sorry, ben er niet in thuis. In al die jaren mmm heb ik misschien 2 keer getest en volgens mij waren die witter dan wit, maar weet het niet zeker. Is echt al jaren geleden. Ben zo bang om blij te worden van een indroogstreepje. Ik heb nu nog niet getest btw, plan is om dat pas te doen op de ochtend van de bloedtest. Dan ben ik een beetje voorbereid...
Hier helaas een vals heel erg licht streepje. Denk als ze duidelijk zijn dat ze wel betrouwbaar zijn (want heb er ook al echt een knaller mee gehad binnen den 10 sec). Maar de echte tuurstreepjes zou ik als negatief beoordelen.
Ik vind de gewone streepjestest van KV wel beter. Súper spannend voor jullie! Wanneer ga je testen? Dan weet ik wanneer ik kan beginnen met duimen
Deze testen ken ik niet maar ik ben wel erg tevreden over clear blue. Alleen een tuurstreepje beschouw ik wel als negatief. Clear blue is zo gevoelig dat er bij 10 hcg al een vrij duidelijk plusje te zien is. Weet alleen dus niet of deze vergelijkbaar zijn.
Ik heb ze teruggebracht en geruild voor de Kruidvat 2 voor 5,-. Die deden het de vorige keer bij m'n dochter ook prima. Ben bang voor valse streepjes..
Ik zit dinsdag 2 weken na de eisprong (in een normale cyclus) en moet dan een bloedtest doen. Ik had willen wachten tot dinsdagmorgen, tenzij er eerder bloedverlies zou komen. Maar ik moet helaas maandag werken, dus denk eraan om morgenavond te testen. Dan ben ik voorbereid, stel dat ik maandag opeens ongesteld ga worden..brr
Dan zou er inderdaad al iets te zien moeten zijn, mocht het zo zijn! Jee wat spannend <3 ik ga duimen!!
Bij mijn 2 zwangerschappen getest met de plusjestest van kv en dat waren echt knaltesten. Ik heb juist met de kv 2v5 een paar keer valse streepjes gehad. Maar ben denk ik een uitzondering hihi, de meesten testen daar geloof ik wel goed mee. Ik duim voor je!!