Hallo iedereen vorig jaar aug was de mooiste dag van me leven ik was duidelijk zwanger me vriend volle trots verteld dat we een kindje krijgen zijn reachtie was geschokt en kon het moeilijk geloven ik was zo kleine 5 weken zwanger had alles pijnelijke borsten misselijkheid en extreem moe maar was er blij mee ik kreeg een lichtie bloeding dus schrok me rot ik gelijk vk bellen nee hoeft niks te wezen zeiden met 6 weken de eerste echo gehad ook me vriend geloofde het nu alles was goed het hartje klopte zelfs al met 10 weken zou ik weer een echo krijgen ik was mega blij liep steeds de baby winkel in en uit en kocht leuke dingen me fam wist het al in eens had ik weer energie borsten waren minder pijnelijk en de misselijkheid was weg ik dacht dit is niet goed ik de vk weer bellen nee zei ze hoeft niks te wezen met de10e week kreeg ik weer een echo de kleine druif was niet gegroeit hij was met 7 weken niet meer in leven Mijn wereld storte in ik was mega verdrietig en heb dagen gehuild nu weer zwanger maar op de dag dat ik ongesteld moest worden een test gedaan de eerste test clearblue zag ik een heeeeel licht kruisje heb een digitale test op gehaald daar in stond dat ik zwanger was de olgende dag nzar de huisarts geweest eN daar ook een test laten doen het zelfde een heel licht streepje kben nu 4 weken zwanger maar bedn doodsbang dat het weer mis gaat maar ik hoor dan ook weer dat vaak de 1e keer mis gaat en de 2e keer goed dit is zo mega slopend
zo heftig verhaal! je moet gewoon rustig blijven !! proberen voor zover t kan natuurlijk hihi. zoiezo gefeliciteerd met je zwangerschap super tof toch genieten genieten genieten nu !!!
Meis wat een heftig verhaal. Ik kan heel goed begrijpen dat je nu op bent van onzekerheid. De eerste weken zijn zo stressvol en onzeker. Er kan vanalles gebeuren. Ik snap dat genieten nu heel moeilijk is. Hopelijk gaan de weken en beetje snel voor je. Ik hoop dat dit kleintje blijft zitten. Oh ja, en gefeliciteerd natuurlijk!
Dank jullie wel nu heb ik steeds krampjes onder in me buik heel af en toe was misselijk en wat meer moe als normaal toch als ik een paar uur niks voel denk ik oh shit is het mis Ik leest ook met een miskraam verlies je bloed en heb je hevige buikkrampen maar dat bad ik de vorige keer ook niet dus weet niet hoe ik het kan herkennen