hoiii meiden, ik ben sinds 2 dagen over tijd.... nu heb ik gister en eergister een test gedaan van de action .... 2 maal positief van vandaag was sterker te zien dan de andere test van gister.... nu is mijn vraag op de verpakking staat dat t streepje even donker moet zijn als t test streepje dat is dus niet t geval .... maar naar mijn idee is een streepje een streepje ik word gek van onzekerheid... heb gister ook clear blue gedaan en die zei trouwens niet zwanger.... dus ik ben zoooooooo onzeker en nu nog niet ongesteld.... aub let me knowwwwwwwwwwwwww wie het weeeeeeeeeet
Als er op de verpakking echt staat dat het streepje even donker moet zijn, heb je dan geen ovulatietesten gekocht i.p.v. zwangerschapstesten? Als het echt een zwangerschapstest is, is een streep echt een streep en dus zwanger. Welke CB heb je, die zonder weken indicator? Die heeft veel meer HCG nodig voordat die reageert.
ja ik keek net op de verpakking inderdaad! hoe suf ben ik dan!!! ga zo maar naar de winkel die van de kruidvat halen ... dan weet ik het 10000 procent zeker !!! hihi
actiontesten zijn prima hoor ik heb ze bij de vorige zwangerschap gebruikt en nu weer. streep is niet heel donker, maar was ben wel zwanger.
Haha hilarisch Actiontesten zijn overigens prima! Hoewel nu heb je even gedacht dat je zwanger was en misschien is dat wel niet zo , dat is minder hilarisch!
hiiii nou ik heb inderdaad nu de kv gehaald en dat was zo negatief als t maar zijn kon en ja dacht ff dat ik zwanger was ja haha ! maar nu nog steeds niet ongesteld en in de ochtend als ik wat drink of eet echt fucking misselijk.... ook niet t gevoel dat ik ongesteld moet worden ofzo dit keer normaal heb ik dat wel echt.... ik wacht zoiezo nu nog een week met testen heb heel me dag ermee verziekt gister hihi .... t is niet gepland maar als ik alsnog zwanger ben is het wel super welkom natuurlijk.... we wachten het af... miss nog te weinig van die hormonen om het te zien zo snell.... ik weet nu niet of ik moet gaan denken dak zwanger ben of juist dat ik gewoon weer ongesteld moet worden best lastig hoor!!!! en ja echt super dom dat ik een ovulatietest heb gedaan mezelf super gek gemaakt en me vriendinnen ermee haha maar wel echt iets wat mij alleen kan overkomen haha!!!
Echt balen joh, rot. Had je nog even hoop door die ovu-testen.. Maar zolang je nog niet ongesteld bent, kan alles nog. Wie weet.
ja spannend ik ga zondag weer opnieuw testen tot nu toe nog geen blijk van ongesteldheid poehhh! dit is wel echt slopend hoor niet normaal ... maar inderdaad alles kan nu nog maar ben bang nu dat het de stress is die me ongesteldheid tegenhoud.
Ben je al lang gestopt met de pil trouwens en hoe lang duurden jouw laatste cyclussen? Ben je regelmatig ongesteld?
Als de ovu test goed positief was, heb je waarschijnlijk je eisprong gehad, dus dan kan je beter nog een week of 2 wachten met een zw test.