Hoeraaaaa! Na een dikke vette streep te zien op mijn zwangerschapstest weet ik het zeker. Ik ben zwanger.... Nu net 4 weken en 2 dagen maar wat een heerlijk idee. Meteen beginnen de twijfels toe te slaan... ik heb nu nl al 2 miskramen gehad, 1 met 6 weken en 1 met 11 weken waardoor ik nu erg onzeker ben. Ik durf nog niet te ver vooruit te denken maar wil het zo graag. Ik ben wel al mama van een gezonde dochter van 2,5 maar twijfel zo. Heb pijnlijke borsten en ben snel misselijk maar heb ook steken rechts onderin mijn buik (zit laag) waardoor ik extra bang ben dat het weer mis gaat. Kan het zijn dat mijn baarmoeder al aan het oprekken is of is dat nog te vroeg? Ook lekker zeurend gevoel in mijn onderrug.. Herkent iemand dit? xxx
gefeliciteerd! je moet wel even je banner veranderen want er staat dat je : 56 wk en 3 dagen zwanger bent
Gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer te genieten. Ik begrijp goed dat je ongerust bent, ik hoop ook voor je dat alles goed zal gaan. De steekjes en de rugpijn had ik ook. Liefs wolly
gefeliciteerd! ik begrijp heel goed wat je bedoelt! ik heb ook 2 mk gehad en ben ook heel erg onzeker over deze: ik moet zeggen ik voel me wel heel goed maar inderdaad als ik die steekjes voel boven mijn lies dan ben ik ook weer een beetje bang, ook al weet ik dat t er soms wel bij hoort. ik hoo dat ik gauw aan de vier maand zit dan ben ik oo gerust.
Hoi Noname, Gefeliciteerd! Ik heb gisteren 5 testen gedaan en allemaal een licht streepje! Ik moest huilen van blijdschap maar ik ben ook bang... Ik geloof het eigenlijk ook niet echt... Ik heb ook rechtsonderin mijn buik steekjes, ik ben gezien mijn voorgeschiedenis een beetje bang voor een bbz maar ik spreek vandaag mijn gyn. dus ik ga hem heel veel vragen stellen! Ik durf mijn banner ook eigenlijk nog niet te veranderen... Liefs Karin
Heb mijn banner toch aangepast! Misschien ga ik het dan zelf ook geloven! En noname, Dat was ik vergeten te zeggen, maar als mijn gyn reactie heeft gegeven over wat de steken rechtsonder in mijn buik kunnen zijn dan laat ik het je weten! Liefs Karin
Ik kan goed begrijpen dat je ongerust bent. Ik had ook steekjes hoor! Lijkt me helemaal normaal. Gefeliciteerd!