Hoi Na in Sept 2011 een miskraam en in Januari 2012 een BBZ te hebben gisteren middag een 2x positieve zwangerschaptest in handen Wel heb ik vanaf afgelopen zondag 9/9 bruine afscheiding niet veel alleen bij het afvegen en soms ook niet. Door deze reden kan ik nog niet staan de te juichen zijn er meedere met deze ervaring. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit niet gehad dus maakt het me nu erg onzeker. Omdat ik in Jan 2012 de BBz heb gehad mag ik gelijk naar de gynecoloog bellen voor een vroege echo om de te kijken of het vruchtje goed op de zijn plek zit. Maar durf nog niet te bellen omdat ik bang ben dat het fout gaat
Meid, gefeliciteerd! Ik begrijp je angst maar zou toch even de gyn bellen voor een vroege echo. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor wel vaak van meiden die zwanger zijn dat ze bruine afscheiding hebben. En het gewoon raak is en goed gaat. Hoop voor jou het zelfde. Positieve test betekent gewoon zwanger. Xx
Gewoon bellen voor de echo, dan heb je zekerheid! Kan heel goed van de innesteling zijn, heb ik ook gehad. Gefeliciteerd!
@kitty07 Hoelang heeft bij jouw de afscheiding geduurt ik heb wel heel veel last gehad van de innesteling denk ik nu achteraf echt een avond continu een steek dat mezelf bijna niet kon bewegen
aller eerst gefeliciteerd!! Tja en het is natuurlijk dubbel. Ik heb zelf 2keer een mk gehad en weet hoe moeilijk dat is. Maar je kan bij een bbz er maar beter vroeg bij zijn. Ze hebben bij jou al een eileider moeten verwijderen.... Ik ga duimen dat het helemaal goed zal gaan hoor!
Marcia ik ga je toch feliciteren! Ik heb het vorig jaar zelf gehad, bruinverlies al voor mn NOD. Toch maar getest en ja, ik was zwanger. De avond van mn positieve test behoorlijk wat rood bloed en de 2 wkn erna bleef het afwisselend rood en bruin bloedverlies. Met 6,5 week mocht ik komen voor mn 1e echo en wat was ik bang... maar er zat een mini garnaaltje met kloppend hartje in mn buik! En resultaat staat in mn onderschrift.. een prachtige dochter!
Hier heb ik ook ruim een week bruinverlies gehad. En ik heb al 2 keer op de echo een "garnaal met kloppend hartje" gezien . Zolang je geen buikpijn erbij hebt, hoeft je volgens m'n verloskundige je niet teveel zorgen te maken...dus, gefeliciteerd!