Hallo allemaal, Na onze 3e IVF poging hebben we afgelopen vrijdag positief getest. Ben ik natuurlijk hartstikke blij mee, maar ik ben ook heel erg onzeker, ongerust en bang, omdat we al eerder mee hebben gemaakt dat het een vroege miskraam werd. Nu ben ik extra onzeker omdat ik sinds vandaag (de officiele testdag) veel minder voel. Mijn buik voel ik minder en mijn borsten ook. Die deden de afgelopen dagen en vooral nachten behoorlijk zeer en nu nog maar een beetje. Nu weet ik dat dit niet perse iets hoeft te betekenen, maar ik denk dat ik toch een beetje op zoek ben naar geruststelling. Herkent iemand dit? groetjes, Hellen
Hoi Hellen, Allereerst proficiat! Super zeg, dat het gelukt is! Ik heb zelf 2 miskramen gehad en met deze zwangerschap gaat het tot nu toe nog wel goed. Wat mij is opgevallen is dat je de ene dag wel veel last hebt van de kwaaltjes en de andere dag weer minder. Kan me je onzekerheid voorstellen. Wij hadden er tot de 1e echo ook geen vertrouwen in. Maar goed, het is dus wel normaal dat je de ene keer minder voelt dan de andere keer....
Hoi Marije, Fijn dat het bij jou goed gaat! Gefeliciteerd in ieder geval met je zwangerschap. Vandaag voel ik ook eigenlijk niks en ik heb het ziekenhuis gebeld. Mag morgen komen bloedprikken en heb 17 maart eerste echo, want dan zou het 7 weken zijn. Eerder heeft niet veel zin. Ik wacht het morgen wel even af. Onzekerheid wordt er niet minder op, maarja. groetjes, Hellen
Hoi Hellen, Gefeliciteerd! We lopen gelijk op zie ik! Ik voel ook bijna niks. Ben wel moe en af en toe zere (.)(.) fijn dat je een echo mag maken, dan heb je wat meer zekerheid! ik vind het ook allemaal maar spannend hoor! Soms ben ik wel eens bang dat ik me vergist heb ofzo, maar dat kan niet, want ik heb 2 dik positieve testen in handen gehad...
Hoi Hellen, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je al iets gehoord van de bloedtest? Het zou heel goed kunnen dat jouw eerste symptomen van vóór de test werden veroorzaakt door de Pregnyl-injectie. Die is vlak voor de testdag helemaal 'uitgewerkt'. Ik had zelf bij mijn ICSI's ook vóór de testdag zwangerschapssymptomen en die kwamen bij mij volledig door de Pregnyl-injectie, want ik was niet zwanger. Toen ik zwanger was van mijn jongens (op de natuurlijke manier), kwamen bij mijn oudste de symptomen op z'n vroegst pas met een week 6 en bij mijn jongste zelfs pas met 8 weken. Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, zou ik ook hebben. Probeer er ondanks dat nog wel van te genieten, want er zijn genoeg vrouwen die zelfs hun hele zwangerschap helemaal geen symptomen krijgen! Groetjes, Barbara
Hallo Tinusf, Jij ook gefeliciteerd! Lopen inderdaad precies gelijk. En Babsieg, ja, die symptomen kunnen wisselen en komen en gaan. Maar niets voelen is niet goed, en wel wat voelen ook niet, dus ik maak het mezelf ook wel moeilijk! Ben nu iets gerustgesteld door de bloedtest. HCG waarde was in ieder geval prima. Geeft geen garanties voor de toekomst, maar wel geruststelling voor nu. En die echo met 7 weken, daar kijk ik echt naar uit en ik hoop ook dat we die gaan halen. groetjes, Hellen
Aller eerst Gefeliciteerd! Ik voel ook vrij weinig hoor! Mn (.)(.) doen wel pijn maar vooral 's nachts. Ik ben af en toe misselijk maar mag geen naam hebben. En ik ben erg moe! Dat is het ergste ik val continu is slaap! Ik hoop dat je 17mrt een positieve echo hebt!
denk dat je gewoon veel te veel zorgen maakt. Ga lekker ontspannen meid, de ene dag ben je misselijk de andere dag wat minder. Je boobs doen de ene dag zeerder dan de andere dag. Weet uit eigen ervaring en wat ik ook van andere mensen hoor, dat sommige voor de positieve test dood ziek waren, en dan gewoon 2 of 3 weken nergens last van hadden en daarna weer het zelfde terug kregen.
gefeliciteerd met je zwangerschap ik zou maar gaan genieten van je zwangerschap. je wilt echt geen symptonen hebben, want het is niet te doen