eerste symptomen...denk ik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    ik ben al een jaartje bezig met zwanger worden maar het valt niet zo mee blijkbaar.
    Nu zijn mijn cyclussen zeer onregelmatig en ik gebruik wel een kalender die ge hieronder ziet maar de laatste cylcus was 18 dagen..nu zei mijn kalender dat ik donderdag men ei zou hebben maar ik gebruik nu die slijmmethode en zag dat de idd vanaf de woensdag het slijm precies water was wat wijst op vruchtbaar zijn maar de zaterdag kon ik pas draden trekken(tegenover de dagen ervoor.) dus ik neem aan dat ik toen men ei had.Ik heb toen ook pas sex gehad op die dag.

Nu ben ik niet zeker of het men ei was en of ik zwanger ben enzo maar ik ben nogal verrast omdat ik deze week zo moe ben!Ik ben een echt nachtbeestje en blijf heeel laat op en slaap heellang uit maar deze week ga ik ten laatste om hal 1 slapen en ben ik al om 9 wakker en ben niet meer moe..echt niets voor mij omdat ik een beetje een luie slaper ben :oops:

Ook ben ik soms een beetje misselijk,niet overgeef misselijk maar zo lage bloeddruk misselijk ;) of hoe moet ik het beschrijven.Is ook omdat ik wel echt moe ben de heel dag door.

Ook heb ik de zondag serieuze krampen gehad,echt pijnlijke.ik weet niet wat dat zou kunnen betekenen.Soms heb ik het nu nog maar dan ter hoogte van men heup(links)

Nu is sinds de maandag ong mijn slijm veranderd in wit vast wat normaal is na u ei maar vroeg me af of dit een slecht teken is en betekent dat ik dus niet zwanger ben ...weet niet of iemand er al heeft van gehoord.

En mijn grootste symptoom is namelijk het oneindig lang wenen kwaad worden hoofdpijn en slechtgezindheid.Ik barst elke dag uit in tranen en stress en ik verschiet ervan want ik had daarstraks bijna een glazen tafel stuk gedaan omdat ik kwaad werd..ik geef toe dat ik stress heb want ik zoek al lang werk en de 'crisis' is blijkbaar bezig in elk interim kantoor enzo maar nog nooit heb ik zo een uitbarstingen gehad...toch niet meer sinds mijn begin puberjaren :) en dan krijg ik het ook warm in men gezicht..

dit zijn de symptonen van deze week vraag me af wat het volgende week gaat zijn.ik zal maar niet teveel hopen op een zwangerschap maar het zou wel leuk zijn ;) nrmaal moet ik de 12de ong men menst. krijgen.
    we zullen zien.

dus als iemand deze symptomen herkent of iets anders....laat maar iets achter.Ik ga nu doodookes doen want ben bekaf ;)

groetjes

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    HIer nog een huiler, gewoon vrselijk.
    Last van me boobies, met vlagen misselijk, en heb ook nog een ontstoken oog.
    Ja vrolijk wordt ik er niet van.

Aan het slijm is enkel echt vast te stellen of je vruchtbaar bent en niet of je zwanger bent.
    Denk dat beide wel witte slijm bevat, maar als je een test kunt doen, moet je die zeker doen!

3. BabbyMamma

23 feb 2009
    35
    0
    0
    't zelfde voor hier! Ook 3 dagen overtijd.

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja ik vloei wel, maar is echt zo mega weinig dat het dagdelen lang niet vloeit, dus tel momenteel nog niet als menstruatie, pas zodra er echt meer bloed bij zit, en niet bruinig.

5. BabbyMamma

23 feb 2009
    35
    0
    0
    Ik heb gelukkig nog steeds niks! Geen vloei, niks alleen witte afscheiding

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    zonet toch getest, zie iets heel vcaags, maar denk dat het door mijn oog komt, die is flink ontstoken.
    begin al langszaam me kinderwens op te geven :s

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Aiai onstoken oog das niet leuk ik had deze week ook last van men ogen en eentje was helemaa rood en had men lenzen moeten uitdoen een tijdje.nu is het al wat beter,een nat washandje doet altijd goed als je ze op je oog legt.

Ik heb idd een test thuis maar kan pas teste tegen late we zeggen volgend weekend.

Ik had deze morgen toen ik wakker werd ineens ogniekrampen en echt fel en lage rugpijn en nu pijn in men rechterheup onder.

Ik hoop dat men regels niet komen want dan wordt ik kwaad,ze zijn dan een week te vroeg en ben dan niet zwanger.

alecia je kan dus niet goed zien of het nega ofzo is?zet anders in je album dan kijk ik eens :) of weet je het al ondertussen?

Je moet niet opgeven ik ben ook al een jaartje bezig hoelang ben jij ondertussen bezig?
    We zijn jong en alles komt wel op zijn pootjes terecht.

Hoe zit het bij jou babymamma?

xxxx

Deel Deze Pagina