hey, hier vandaag precies hetzelfde verhaal gehoord... waarschijnlijk een miskraam..of minder ver..maar dat kan eigenlijk niet met de gegevens (tempen/ovu's). Heb 2,5 dag bloedverlies gehad en dat is nu bijna weer over.. Volgens de gyn moet er nog een heftige menstruatie komen..maar heb nu helemaal geen buikkrampen meer.. afwachten dus maar.. hoe was jouw echo? Ben heel benieuwd!!
Echo was weer een teleurstelling, wel goed gegroeid vruchtzakje maar het vruchtje was moeilijk te vinden, Ben nu 5 weken... maarja is er dan al veel te zien?
ik ben dat ook aan het opzoeken..en volgens de gegevens hoeft dat niet... soms alleen verdikt slijmvlies, soms een zwangerschapsring en in sommige gevallen een embryo..het kan dus alle kanten op.
Ik heb meerdere vroege echos gehad en daar zagen ze nooit meer dan een zwangerschapsring en verdikt baarmoederslijmvlies. Pas met 6 weken en nog wat zie je een vruchtje en hartslag. Al zag je bij mij een week later wel hartactie en een vruchtje, ging wel altijd mis. Hoop dat het nu eens goed zal gaan.... Voor jullie duim ik ook op een goede afloop!
Bij een vriendin van mij konden ze de eerste 9 weken bijna niets zien..en pas toen zagen ze een klein vruchtje..ook bij 12 weken was het veel kleiner dan normaal..toch heeft ze nu een kerngezonde dochter van bijna een halfjaar!!!
Dit is de echo van vandaag. 5 weken zoals gemeten... maar nog geen DUIDELIJK vruchtje.... we zagen iets aan de rand zitten maar niet duidelijk dus
Hier met de echo van 5wk een vruchtzak maar nog geen vruchtje. Echo erna wel een vruchtje met hartslag 6.3wk
Waarom zeggen ze tegen mij dan toch zo negatieve dingen??? Ben blij dat jullie eens wat positief zeggen! Ze had het al over curretage! het is dat ik geen buikpijn of gebloed had anders was dat de volgende stap, ik moest ook niet heel veel hoop hebben dat dit iets ging worden, maar zoveel mensen hebben dit dus?
Wanneer heb je de volgende echo? Probeer t nog niet op te geven meid! Het kan nog steeds. Ik ga hard voor je duimen dat t uitgroeid tot een sterk kindje.
ok, zit ff te rekenen. Op 11 oktober had je een positieve test. Op 18 oktober had je een echo waarop een heel vaag vruchtzakje te zien was. Als je vandaag 5 weken bent, dan heb je met je eisprong al positief getest en dat lijkt mij bijna niet mogelijk. Als op 11 oktober je nod was, was je toen 4 weken zwanger en had je nu zeker 7 weken moeten zijn. Stel nou dat je echt heeeeeel ruim voor je nod getest had, en je op 11 oktober 1 week na eisprong zat en dus 18 oktober je nod had, dan had je nu vandaag toch zeker wel 6 weken zwanger moeten zijn. Feit dat het vruchtzakje maar 5 weken oud is, is voor mij geen goed teken. Zeker gezien het feit dat je op 11 oktober al positief getest hebt. Maarja, wat dan wel weer iets positiever is, is dat het vruchtzakje ten opzichte van de vorige keer toch wel gegroeid is.
Nou rogi bij mij zeiden ze ook met de meting 6 weken en hartje klopte net, bleek toen achteraf 7 weken te zijn! Scheelt een week.. Ze heeft toen 1-2 getest toch Linda? Dus dan zit ze idd nu aan 6 weken.. Je ziet ook iets tegen de wand aan zitten met een dooierzakje
Ik weet het ff allemaal niet meer. Ik had totaal geen cyclus laat staan dat ik mijn eisprong weet... ik teste 13-10 2-3 weken... maarja hoe betrouwbaar zijn die dingen? We wachten maar gewoon af, meer kunnen we nu niet. Maar ben blij dat meer mensen met 5 weken nog niks zien, De volgende keer heb ik een andere dokter, dus dat is al fijner...
Het vruchtzakje kan inderdaad doorgroeien, terwijl het vruchtije zich niet ontwikkeld. In de 'volksmond' wordt dit ook wel eens windei genoemd. Echter, je hebt echt alle kans dat het toch goed zit hoor! Hou moed en hopelijk een veel vriendelijkere dokter de volgende keer!