Hallo dames, Ik heb een aantal testen liggen waarvan ik denk wat te zien. Nu is het zo dat wij niet bezig zijn met zwanger worden. Vorige maand door de pil heen zwanger geworden zou van harte welkom zijn! Helaas uitgelopen op een vm. Nu maamd later voel ik me weer zwanger terwijl we toch besloten hadden toch de pil weer op de dag van nieuwe strip te pakken. Zo gezegdt zo gedaan. Heel de maand netjes pil gehad niet ziek geweest. Voel me al ruim anderhalve week misselijk en mijn borsten vallen nog net niet uit mijn bh. Doen zeer en ben humeurig. Willen jullie kijken of jullie een streepje kunnen zien? Zie net dat ik geen foto kan plaatsen met mijn telefoon.
Ik post altijd foto's met mijn telefoon, gewoon naar het paperclipje gaan. Zonder foto's komen we niet ver!
Ja weet het helaas zeker testen daarna negatief en echo gehad zagen alleen nog vliesje van het einde van de mk ofzoiets ik meem op de linkertest een streepje te zien is heeeeeeel licht dus verwacht niet dat iemand het ziet morgenvroeg weer testje ertegen aan. Moet zeggen dat ik normaal pas na 5 dagen overtijd pas positieve testen gehad heb. Maar weet niet vanaf welke dag ik mag tellen in de stopweek zegmaar.
Op de rechterfoto zie ik ook een vaag streepje, heb je dit met ochtendurine gedaan? Mocgenochtend weten we meer!
Nee was spontaan savonds laat en van vanmorgen was kv heeeeeeel licht gister ochten was de kv negatief ook de cb met indicator is negatief maar nogmaals heb 3x gelijk gehad toen ik kwaaltjes had nog nooit ernaadt gezeten! Ook altijd week elke dag testen en pas 5e dag positief en die knallen wel. Behalve vorige maand heb zondag laatste pil gehad ivm werkende darmen waardoor de pil niet werkt.
Morgenvroeg update ik jullie weer stiekem hoop ik op een mooie 2e streep lichaam zegt al genoeg kwaaltjes worden erger terwijl vorige maand de kwaaltjes binnen paar dagen verdwenen waren.
Bij mij zagen ze er zo uit. Elke dag getest, eerste alleen midden op de dag. Zoals je kan zien kon ik het moeilijk geloven
Indd vlinder ik heb eigenlijk nooit meer dan 2 positieve testen gehad meer omdat ik alleen bevestiging wilde van test zal morgen is foto maken van de test van mijn dochter die was net zo roze als de controle streep! Bleek 2 weken overtijd te zijn dus dachten toen rond 6 weken te zijn maar late eisprong gehad was pas 5 weken toen. Kan gewoon niet slapen omdat ik morgen vroeg ga testen toch altijd spannend he!
Hallo allemaal, heb zojuist weer testje gedaan En is negatief... maar nog steeds niks morgenvroeg doe ik laatste test mocht ik nog niet ongesteld zijn... en daarna maandag pas weer mits er niks is doorgekomen. Liefs