Hoi. Op 9 dpo een positieve action test. Omdat ik dat moeilijk kon geloven heb ik s middags een predictor express gedaan. Echter gister ochtend en vanmorgen maar weer deze 2 testen gedaan om te kijken of hij oploopt. Binnen de tijd verschijnen er hele dunne lijntjes. Foto is van de opgedroogd lijntjes. Dan zijn ze toch echt duidelijker te zien.. Wat vinden jullie? Loopt de test goed op? Nu 11 dpo. Echter moest ik vanmorgen helaas drie kwartier eerder temperaturen vanwege nodig plassen. Mijn temperatuur is wat gedaald. Vind dat wel schrikken. Is dat een slecht teken?
Waarom is de bol op 1 december een open bol? Heb je toen later getempt? Ik twijfel namelijk of je ei toen daar niet was. En temp je wel rectaal?? Je testen lopen iig op, dus dat is mooi
Nee ik temperatuur oraal. Weet dat dit wat minder nauwkeurig is. De open bolletjes op 1 december komt omdat ik toen een half uurtje later dan normaal de temperatuur opgemeten heb. Als 1 december mijn ei zou zijn geweest dan heb ik wel heel vroeg op 8 dpo met een actiontest positief getest. Ik dacht dat die niet zo nauwkeurig waren..
Jawel hoor, maar dan is je temp vandaag dus niet betrouwbaar want dan heb je wellicht met je mond open geslapen, waardoor de omgevingstemp kouder was en dus een lagere temp.