2 x eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fabrosa, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké ik weet het niet meer!!!
    Op 26 okt had ik een positieve digitale ovu test met smiley
    Op 31 okt 1 x roze bij vegen en was letterlijk 1 druppel dus kan geen menstruatie zijn.
    Laatste menstruatie was 12 oktober.

Gisteren rekbaar slijm weer zijn dus ik dacht weer vruchtbaar?
    Net weer digitale cb ovu test gedaan en ja smiley!

Hoe kan dit?
    Ik ben niet zwanger gisteren negatief getest met k2v5

2. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand???

3. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Misschien heb je de 1e keer geen eisprong gehad? Ikzelf heb geen ervaring met die ovulatietest

4. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Ik snap er niks van en heb hier ook helemaal geen verstand van. Hopelijk komen er snel wat meiden hier langs met wat wijsheden!

5. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees wel vaak over een positieve ovulatietest en dat het ei dan pas 4 of 5 dagen later springr, maar dit is 12 dagen later.. ik google het en wordt er dus niets wijzer van.
    Vandaar mijn post hier, hier zitten veel ervaringsdeskundigen!!
    :)

6. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik heb begrepen is dat deze testen echt nauwkeurig zijn,kan natuurlijk dat het vals positief was. Ik had graag clearblue zelf gebeld om het te vragen maar dat kan pas maandag:(

7. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Maar ik hoor wel eens vaker van dames dat ze hun piek gevonden hebben, en een paar dagen later weer een piek hebben. Dan is de eerste keer het eitje niet gesprongen. Maar misschien kun je clear blue inderdaad even bellen maandag, die zullen het wel weten ;)

8. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb k ook gelezen..ei kan vaak 4 of 5 dagen later pas springen ..maar et is 12 dagen later.. zo raar dit ik had juist na gisteren negatieve zw test besloten dat het klaar was voor deze ronde en wil de aankomende ronde gaan temperaturen, maar dan moet ik wel ongesteld worden... of we moeten vandaag en morgen weer gaan klussen..en dan kijken of ik over 2 weken nog mn nod niet heb..verwarrend!

9. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Misschien kan je wat meer info geven over je cyclus. En je eventuele anti conceptie in het verleden?

10. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 24 juni de prikpil gehad, echter werd ik stipt elke maand ongi tussen de 12e en de 14e. Laatste ms voor prikpil was 12 juni.weer ms op 14 juli.augustus weer op 12e. September ook de 12e. Had vanwege de menstruaties contact gehad met de huisarts en die zei dat het echt een aantal prikken duurt voor het goed werkt. Vanwege mn regelmatige menstruaties adviseerde zij dat ik mocht ik de tweede prikpil te willen voortzetten dit 2 weken eerder moest doen dan 24 september. Heb de prikpil niet meer gehaald en werd op 12 oktober weer ongesteld. Vanaf dag 10 begonnen met digitale ovulatietesten waarmee ik op dag 14 (26 oktober) positief testte. Op dag 21 en 22 kreeg ik hele deze kramp wat zich op dag 22-23 uitte in 1 druppel bloed bij vegen.
    Heb verder nooit last gehad van tussen tijds bloed en voor mijn prikpil was mijn cyclus ook vrij regelmatig tussen de 26 en 29 dagen.

Voor de prikpil geen conceptie en ook geen ovulatietesten. Tijdens vermoedelijk vruchtbare dagen gebruikten wij condooms.
    In 2009 ben ik tijdens slecht gewoon pil gebruik zwanger geraakt van onze zoon geboren maart2010. En in 2011 ben ik na 3 x prikpil zwanger geraakt van onze dochter geboren in 2012.

11. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en ik ben 29. Mn vruchtbaarheid zal wellicht niet meer zijn wat het was toen ik 22 en 25 was en spontaan ben zwanger geworden.

Deel Deze Pagina