Ik heb een vreemd temperatuur kaartje deze maand. Een knalpositieve ovulatietest maar qua temperatuur was mijn eisprong niet duidelijk. Sinds 1 augustus wat last van bruinverlies maar nog steeds niet ongesteld. Vanavond toch maar een zwangerschapstest gedaan en redelijk positief, nog geen knaller. Hoeveel dpo zou ik nu zijn volgens jullie?
Ik vind hem zo wel goed staan. Nu tussen 11 en 13 dpo. Maar je tempt wel rectaal?? Of behoor jij tot dat hele kleine groepje mensen waarbij tempen niet werkt?
Ik temp rectaal iedere dag op hetzelfde moment. Dit was de eerste poging na een missed abortion (geconstateerd op 8 april en eindigend met alsnog een curretage op 31 mei). Moest eerst een menstruatie afwachten. Kan het eigenlijk niet geloven!
Net even nagekeken. Precies 5 maanden na de eerste positieve zwangerschapstest nu gisteren dus deze test.
Wat lief! Dank je... Helaas wordt het bruin langzaam beetje rood... Morgen eens kijken of de test wel oploopt
Was opgelopen. Nog een stuk duidelijker. Blijft een beetje bruinverlies. Morgen maar weer een test en dan maar kijken