Hallo, Ik heb een paar dagen geleden rekbaar slijm gehad en bruinverlies de dag erna. Dacht dat het een ovulatiebloeding en een temperatuur stijging zou gaan zie n. Maar nee. Gisteren behoorlijke ovulatiepijn gehad. Die heb ik al een paar maanden op de dag voor de ovulatie. Vanmorgen nog geen temperatuurstijging en vandaag wéér bruinvelies en vanavond zelfs beetje helderrood op het toilet. Kan dat wel, 2 keer een bloeding bij de ovulatieperiode. Ik maak mij een beetje zorgen.
Die eerste bloeding is geen ovubloeding geweest Als gisteren je ovupijn was dan zal je temp binnen enkele dagen gaan stijgen aangezien de pijn vaak vlak voor de eisprong is. Toevallig gisteren sex gehad? En de dag voor de vorige bruine afscheiding ook?
De dag voor de bruine afscheiding wel. Zou het door ds seks gekomen zijn? 😳 Gisteren geen seks gehad. Vandaag nog beetje naweeën gehad van de ovulatiepijn, zou vanavond nog zin hebben?
Gisteren pijn en vandaag bloeding is dus hoogstwaarschijnlijk vandaag je eisprong en dus morgen je tempverhoging. Die bruine afscheiding van enkele dagen geleden kan idd door de sex zijn gekomen. Contactbloeding
Oké, bijzonder, dacht dat ik nu alles wel had mee gemaakt qua afwijkende cyclussen. Zou seks op de eisprong nog zin hebben denk je?
Zeker weten zelfs al zou je ei vanmiddag zijn gesprongen kan je hem alsnog tot 12 uur na de eisprong laten bevruchten
Pffjoe 😁 Hopelijk bloed ik dan niet te erg straks hahaha. Op hoop van zegen dan maar! Dankjewel voor je opheldering!
Nou ik heb m op 37 gezet. Maar heel betrouwbaar is ie niet. Om 6.12 was ik al wakker en stond ie op 36,8. 10 min later al op 37. Normaal als ik zo'n situatie van te vroeg wakker worden heb en dan 2 keer temp stijg t m'n temperatuur nauwelijks. Vandaar dat ik de 37 heb aangehouden. Maar onder voorbehoud. Als ie morgen weer hoog is dan geloof ik wel dat m'n eisprong gisteren geweest is.
Nee hoor, want 36.8 zit nog steeds 0.2 graden boven je basaal Dus als hij vandaag (weer) 36.8 is, is je ei nog steeds gesprongen
Nou ik ben opgelucht, vanmorgen nu écht 37 😀 En nu duimen dat het een keer raak is. 14e ronde alweer....
Vanmorgen ineens een temperatuur van 37,2! Gewoon goed geslapen en geen gekke dingen, dus de temperatuur klopt wel. Maar vind m zo hoog vergeleken met de vorige dagen, gaat het progesteron dan nu pas echt aan het werk? Is toch raar?
Nee hoor dat is niet vreemd Als progesteron opbouwt dan zie je vaak een lagere temp en daarna klimt hij omhoog. Zelfde beeld als bij jou dus