Positieve ovulatie test cyclus dag 5?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dustyenmax18, 10 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dustyenmax18

11 jul 2020
    35
    33
    18
    Goedenavond allemaal,

Na mijn vals positieve test afgelopen cyclus ben ik op 6 oktober ongesteld geworden. ( 5
    Okt bruin verlies)
    6,7,8 okt flink bloedverlies en 9 oktober een paar druppels bloedverlies.

Vanavond na het naar de wc gaan had ik het idee vruchtbaar slijm de hebben bij het afvegen.
    hierna een ovulatietest gedaan van easy@home, deze was best wel duidelijk ( voor mij een teken dat ovulatie eraan komt).
    Hierna een clearblue paars gedaan en deze gaf vrij snel een stilstaande smiley aan.
    Maar omdat het zo vroeg in de cyclus is toch nog maar een zwangerschapstest gedaan om zeker te weten dat het niet een zwangerschap is. Deze is dan ook negatief.

Mijn vorige cyclus was 30 dagen met eisprong op cyclus dag 17.

is het mogelijk om nu al een eisprong te hebben?

foto:
    Bovenste test: ovulatie test
    Middelste test: clearblue ovulatietest
    Onderste test: Zwangerschapstest

Bijgevoegde bestanden:

2. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Hoi,

Mijn eerste advies zou zijn; doe die paarse CB de deur uit! Wat een onding is dat zeg!! Ik heb daarbij vaak een stilstaande smiley gehad terwijl de streepjes testen (vraag me niet waarom ik er meerdere tegelijk deed :p) negatief bleven. Ik denk dat de bovenste streepjestest prima zou kunnen. Mogelijk heb je een keer een vroeg ei. Je ei kan tot 48 uur na de test springen. De test is nog niet positief. Stel je voor dat hij op CD8 positief is, dan zou je een vroeg ei kunnen hebben op CD10…

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Rond je nod is je lh verhoogd
    Ik denk dat de testen daar nu op reageren.
    Ik zou dus niet uitgaan van een ei op cd 7 als je cyclus normaal 30 dagen is.

4. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik zou even goed de gebruiksaanwijzing lezen van de paarse clearblue. Als je die opvolgt vindt je vanzelf de piek. Bij mij nog nooit misgegaan maar ik heb dus wel goed de gebruiksaanwijzing opgevolgd. Ik denk niet dat dit je piek al kan zijn nu.

5. Dustyenmax18

11 jul 2020
    35
    33
    18
    En wat verklaard het rekbaar slijm dan wat ik op dit moment heb?
    Dit heb ik nooit zo vroeg na nod.

6. Dustyenmax18

11 jul 2020
    35
    33
    18
    Op deze foto is de test opgedroogd.

Bijgevoegde bestanden:

7. Dustyenmax18

11 jul 2020
    35
    33
    18
    Vanmorgen nog een clearblue gedaan. Deze geeft ook weer een stilstaande smiley aan.

Deel Deze Pagina