Menstruatiekalender

Discussion in 'Zwanger worden' started by vliegje, Nov 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ik vul mijn temp in op FF maar ook op menstruatiekalender. Die geeft aan dat ik donderdag mijn ei moet krijgen.
    Terwijl, als ik op 56 dagen zit, mijn ei vandaag komt (helaas niet dus, want gister geen positieve ovu test gehad).
    Maar snap het niet zo, heb 56 dagen ingegeven en 'volgens de standaardmethode'. Volgens dat programma dus donderdag mijn ei wat een cyclus van 58 dagen betekent. Snap dus niet waarom hij dat zo aangeeft... (heb toch echt 56 ingegeven)
    Zou dat dan toch kunnen kloppen?
    Ik kan niet de andere methode kiezen (volgens temperatuurmethode) want dan klopt er niks van, dan zou ik al 2x een ei moeten hebben gehad hahaha.

2. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    Bij mij doet menstruatiekalender ook raar.
    Ik heb m ingesteld op "laat computer berekenen" en deze keer rekent hij een cylus van 32 dagen en voor de rest een cyclus van 28 dagen... dus snap ook niet echt waarom hij het zo berekent.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Niemand verder?

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ehm nee niet echt maar ik temp ook niet dus vul dat niet in.
    Misschien even een mailtje sturen naar de mensen achter de schermen.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ja heb ff gemaild, ben benieuwd wat ze terug sturen.

6. Bets

Bets Lid

Oct 17, 2008
    52
    0
    0
    Bij mij is de menstruatie kalender ook heel raar: ongeveer 3x p.maand eisprong en de hele maand vruchtbaar....lijkt me sterk haha, was dat maar zo!
    Ben benieuwd of je een berichtje terug krijgt van de mensen achter de PC-schermen....

Share This Page