Hevige buikpijn zonder bloedverlies aan begin van de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sam24, 15 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam24

Sam24 Nieuw lid

15 jul 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi!
    Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik voor het eerst zwanger ben, ik zou nu net 5weken zwanger zijn.
    Alleen heb ik vanaf het begin al het idee dat er iets mis is, of gaat. Het is allemaal nog niet echt voor mij. Ik ben wel heel erg blij dat de test positief uitkwam. Maar ben heel erg bang dag het te mooi was om waar te zijn.
    En nu heb ik sinds vanmorgen hele erge buikpijn bovenin mijn buik en onderin mijn buik. Het is heftiger als normale menstruatie pijn, maar niet zo extreem dat ik niet kan zitten en/of staan. Ik heb ook (nog) geen bloed of iets verloren.

Hebben meer mensen hier last van gehad? Ik maak me heel erg zorgen.

2. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Hoi Sam ik snap dat je je zorgen maakt, t begin is altijd zo onzeker. Ik had ook erg last van menstruatie kramen in t begin ik dacht dan ook ongesteld te worden maar geen druppel verloren. Voel je t vandaag voor t eerst? Bij mij Begon t ongeveer 3 dagen voor mijn nod en heeft aangehouden tot ongeveer week 6/7. Miss dat dat je een beetje kan gerustellen.

3. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Oh ja en de 3 zwangerschappen die mis zijn gegaan had in dat menstruatie gevoel niet. Zegt waarschijnlijk weinig maar dacht deel t wel met je voor je gerustelling.

4. LLxx32

LLxx32 Actief lid

5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Ja, ik was echt een week ziek toen ik er achter kwam. Veel buikpijn ook. Geen bloedverlies.

5. Sam24

Sam24 Nieuw lid

15 jul 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Heel erg bedankt! Stelt me zeker gerust. Blijft toch eng het hele begin haha

6. Nathaliee

Nathaliee Lid

27 aug 2015
    25
    6
    3
    NULL
    NULL
    Ooooh heel herlenbaar hoor! Duurde bij mij tot week 8 a 9. Soms kwamen de krampen zo heftig dat ik niks meer kon en zeker wist dat ik een miskraam zou krijgen. Uiteindelijk 5 weken geleden bevallen van een gezond jongetje :)

Het zijn echt de groeipijnen van je baarmoeder denk ik! Voelt net als menstruatiekramp, maar dan net even een tikkeltje erger..

Gaat voorbij! Spannend die beginfase, geniet er van!

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb tot 10 weken menstruatiegevoel gehad,
    De verloskundige zei er is een interne verbouwing aan de gang dus niet vreemd dat je last hebt

Deel Deze Pagina