hier even een linkje met een site over bloedingen .. misschien heb je hier wat aan... liefs Ramona Bloedverlies tijdens het eerste trimester
Thnx allemaal Kleine update: Heb helemaal geen bloedverlies meer gehad (alleen gisterochtend dus) en de krampen zijn vanmiddag ineens een stuk minder hevig geworden. Ben erg benieuwd wat de test morgen zegt (of hij donkerder is geworden). De test van vandaag leek irl eigenlijk gelijk of nét iets donkerder dan die van gister.. Begin weer langzaam hoop te krijgen.. Maar blijft natuurlijk afwachten..
Spannend hoor! Maar klinkt allemaal toch positief hoor! Kleintje heeft zich idd gewoon heel goed ingegraven. Ben benieuwd naar je test vandaag!
Ik heb ook zooooovaak bloed verlies gehad.. tot aan week 18 toe.. soms lichte krampen erbij en ben ondertussen alsweer 30 en een halve week zwanger! het kan dus 2 kanten op gaan.. Mijn vlk zei altijd zolang je niet meer bloed verliest dan tijdens een menstruatie is het meestal geen foute boel.. Je kan niet meer doen als afwachten helaaas Ik ben ook erg benieuwd naar je test van vandaag
Ik heb met de zwangerschap van Rhodé fikse bloedingen gehad bij 4,5, 6,5 en 10 weken. Met 6,5 week zelfs zo erg dat het langs m'n benen liep. Het kan goed gaan en mis gaan.. Zo vervelend dat afwachten. Je tekstjes zien er wel mooi uit! Ik ga voor je duimen..
De onderste test is van vandaag. Iets donkerder dan gister? Wat denken jullie? Voel nog steeds wel wat krampen, maar lang niet meer zo scherp en pijnlijk als zondag. Ook geen bloedverlies meer gehad. Krijg nu eigenlijk best hoop dat het nog goed zit..
De eerste foto is van 5 minuten na het testen. Deze heb ik net genomen bij thuiskomst, nu alle testen droog zijn. (Dacht misschien lijkt ie alleen donkerder doordat hij nog nat is en de andere testen droog?)
Deze zien er zeker goed uit! Laten we hopen dat het een innestelingsbloeding is geweest! Gefeliciteerd meid! Geniet er van!